חדשות בארץ

הפסד למיכאלי: מזכ"ל מפלגת העבודה ימשיך בתפקידו

חברי ועידת מפלגת העבודה דחו את הצעתה של היו"ר מרב מיכאלי לבטל את תפקיד המזכ"ל, אולם קיבלו את ההצעה לבטל את השריון עבורו ברשימה לכנסת. המזכ"ל ערן חרמוני: "הניסיון לבטל את תפקיד המזכ"ל הנבחר נולד בחטא, וטוב שנדחה"

(צילומים: פלאש 90)(צילומים: פלאש 90)
אא

חברי ועידת מפלגת העבודה אישרו היום (שני) את תקנון הבחירות המקדימות לרשימת המפלגה לכנסת ה-25, אולם דחו את הצעתה של היו"ר מרב מיכאלי לבטל את מוסד המזכ"לות ולהדיח מתפקידו את המזכ"ל הנוכחי ערן חרמוני. ההצעה נדחתה ברוב של כ-60%.

מדובר בהפסד צורב למיכאלי, שרק לאחרונה גברה על חרמוני בפריימריז לראשות מפלגת העבודה. עם זאת, חברי הוועידה אישרו את ביטול השריון של המזכ"ל במקום ה-11 ברשימת המפלגה לכנסת.

בנוסף לביטול שריון המזכ"ל, אושר במסגרת תקנון הפריימריז איזון מגדרי מלא ברשימת המפלגה לכנסת. עוד הוחלט, כי מי שהוגש נגדו כתב אישום בגין עבירת פשע לא יוכל להתמודד בבחירות לרשימה.

חרמוני, שטען בימים האחרונים כי המהלך של מיכאלי לביטול מוסד המזכ"לות נובע מנקמנות אישית נגדו, הגיב על החלטת ועידת העבודה: "אני מודה מעומק הלב לחברות ולחברים על הבעת האמון חסרת התקדים. לא מדובר בעניין אישי שלי, אלא בנשמת אפה של הדמוקרטיה המפלגתית. חברות וחברי הוועידה מנעו היום ניסיון של היו"ר לבטל את תפקיד המזכ"ל, ולהביא אותנו כפסע מביטול הדמוקרטיה במפלגת העבודה".

"הניסיון לבטל את תפקיד המזכ"ל הנבחר נולד בחטא, וטוב שנדחה", הוסיף חרמוני. "לא בכדי בכל מפלגות הלייבור בדמוקרטיות המערביות יש מזכ"ל נבחר. חברי הוועידה הוכיחו היום עמוד שדרה ערכי. שמרנו על הבית".

תגיות:מפלגת העבודהמרב מיכאליבחירות 2022ערן חרמוני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה