חדשות בארץ

​3 חודשים לבחירות: סקר נוסף מנבא 61 מנדטים לגוש הימין

סקר של מכון 'דיירקט פולס' מצביע על כך שבבחירות הקרובות יוכל נתניהו להרכיב ממשלה, וגוש הימין יגיע ל-61. הרוח הציונית בראשות שקד לא עוברת את אחוז החסימה

  • ג' אב התשפ"ב
(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)
אא

3 חודשים לבחירות: הערב (ראשון) פורסם סקר של מכון 'דיירקט פולס'. שמצביע על כך שראש האופוזיציה יוכל להרכיב את הממשלה הבאה, ולהשיג 61 אצבעות.

מן הסקר עולה כי מפלגת הליכוד בראשות נתניהו מקבלת 34 מנדטים. יש עתיד – 21. כחול לבן התקווה החדשה – 13. הציונות הדתית – 11. ש"ס – 9. יהדות התורה – 7. ישראל ביתנו – 6. רע"מ, העבודה והרשימה המשותפת – 5 כל אחת. מרצ – 4. מפלגת הרוח הציונית של איילת שקד ויועז הנדל אינה עוברת את אחוז החסימה.

על פי נתונים אלו נראה כי גוש הימין מגיע ל-61 מנדטים בדיוק. המפלגות שמרכיבות את הקואליציה הנוכחית מגיעות ל-54 מנדטים.

הבוקר פורסם סקר ״מאגר מוחות״ ורדיו ירושלים, שאף הוא מצביע על כך שנתניהו יכול לקבל 61 אצבעות שתומכות בממשלה בראשותו. על פי הסקר, מפלגת הליכוד בראשות נתניהו זוכה ל-34 מנדטים, יש עתיד – 22, כחול לבן התקווה החדשה – 12, הציונות הדתית – 11, ש"ס – 9, יהדות התורה – 7, העבודה והרשימה הערבית המשותפת – 6 כל אחת, ישראל ביתנו – 5, רע"מ ומר"צ – 4 כל אחת. מפלגת "הרוח הציונית" של שקד והנדל – לא עוברת את אחוז החסימה.

מן הנתונים עולה כי גוש נתניהו מגיע ל-61 מנדטים: 34 מנדטים של הליכוד, 16 של המפלגות החרדיות, ו-11 של הציונות הדתית. גוש הקואליציה היוצאת מגיע ל-53 מנדטים. הרשימה המשותפת, כאמור, 6 מנדטים.

תגיות:נתניהובחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה