חדשות בארץ

מיכל שיר עוברת מתקווה חדשה ליש עתיד

חברת הכנסת מיכל שיר הודיעה על מעברה ליש עתיד והגישה מכתב התפטרות מהכנסת. ראש הממשלה יאיר לפיד בירך על הצטרפותה, שר המשפטים גדעון סער איחל לה הצלחה ובליכוד הגיבו בעוקצנות

לפיד, בעיגול שיר (צילומים: מרק ישראל סלם, פול; נועם רבקין פנטון, פלאש 90)לפיד, בעיגול שיר (צילומים: מרק ישראל סלם, פול; נועם רבקין פנטון, פלאש 90)
אא

חברת הכנסת מיכל שיר סגמן (תקווה חדשה) הודיעה היום (ראשון), כי תתמודד בכנסת הבאה ברשימת יש עתיד. זמן קצר לאחר מכן, הגישה שיר ליו"ר הכנסת מיקי לוי את מכתב ההתפטרות שלה מהכנסת.

"אני מסיימת היום תקופה מרתקת עם חברי גדעון סער", כתבה שיר. "נפלה בחלקי הזכות להיות חלק מהמהלך הפוליטי הדרמטי שהוביל לקץ שלטונו של בנימין נתניהו. אני מצטרפת היום לראש הממשלה יאיר לפיד ולמפלגת יש עתיד שהיא הכוח הפוליטי המרכזי אשר עומד כחומה בצורה מול מי שמנסה לפרק אותנו מבפנים".

ראש הממשלה יאיר לפיד בירך את המצטרפת החדשה למפלגתו: "מיכל היא חברת כנסת מצוינת וחרוצה עם ניסיון רב. יש לפנינו עבודה רבה. נמשיך לעבוד ביחד לטובת אזרחי ישראל".

שר המשפטים ויו"ר תקווה חדשה, גדעון סער, הגיב אף הוא בציוץ קצר בטוויטר על המעבר של שיר ליש עתיד: "בהצלחה בהמשך הדרך, מיכל!".

בליכוד הגיבו בעוקצנות על "הדילוג", כלשונם, של שיר: "אנחנו לא מתערבים באיך השמאל מסדר את הרשימות שלו". חברת הכנסת מירי רגב תקפה: "מה לא עושים בשביל כיסא?! אלה הם האנשים שגדלו בתנועת הליכוד, ערקו ממנה למפלגת מצב הרוח תקווה חדשה. ועכשיו בלי שום בושה הולכים ישירות אל ידיו של יאיר לפיד, טיבי ועבאס. דווקא עכשיו בגלל כל אותן מיכל שיריות, חייבים לבחור רשימה בטוחה. דווקא עכשיו חייבים לבחור אנשים שנאמנים לדרך".

יש עתיד היא המפלגה השלישית של שיר בשנים האחרונות. את הקריירה שלה כחברת כנסת החלה לראשונה בכנסת ה-21, במסגרת הליכוד, וכיהנה כחברת כנסת מטעם המפלגה גם בכנסות ה-22 וה-23.

שיר, הנחשבת למקורבת לסער, פרשה בסוף 2020 מהכנסת והצטרפה למפלגת תקווה חדשה בראשותו. היא שובצה במקום התשיעי, ונכנסה לכנסת עם התפטרותו של סער במסגרת החוק הנורווגי. בעקבות ההסכם בין תקווה חדשה וכחול לבן, היא נדחקה למקום לא ריאלי ברשימה המשותפת. כאמור, היום הודיעה שיר על פרישתה מתקווה חדשה ומעברה ליש עתיד.

תגיות:מיכל שיריש עתידגדעון סעריאיר לפידבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה