חדשות בארץ

אסון בבריכה: הגבר שנשאב לתוך הבולען אותר ללא רוח חיים

הבולען שנפער בבריכה הפרטית ביישוב כרמי יוסף שאב לתוכו שני בני אדם, אחד מהם חולץ באורח קל. לאחר שעות של חיפושים, אותר הנעדר ללא רוח חיים

  • כ"ב תמוז התשפ"ב
(צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)(צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)
אא

לאחר כארבע שעות של חיפושים, הגבר שנשאב היום (חמישי) לתוך בולען בבריכה פרטית ביישוב כרמי יוסף שבשפלה אותר הערב ללא רוח חיים.

צוותי כיבוי והצלה הוזעקו בצהריים לבית ביישוב, בעקבות דיווח על בור שנפער בקרקעית בריכה פרטית בחצר בית בעת שהתקיימה במקום מסיבת בריכה. הבולען שנפער שאב את כל המים, ושני בני אדם נשאבו לתוכו. גבר בן 34 הצליח לצאת מתוך הבור במצב קל ובהכרה מלאה, עם חבלות קלות בראש ובגפיים, ופונה לבית החולים קפלן. כ-15 מהנוכחים שלקו בחרדה טופלו במקום.

החיפושים אחרי הנעדר, כבן 30, היו מורכבים בשל קיומן של מנהרות תת-קרקעיות ותעלות משנה מתחת לבולען והחשש לקריסות נוספות. לוחמי יחידת להבה של כבאות והצלה דיפנו את המנהרות כדי לאפשר כניסה לתוכן. לאחר שעות של פעולות מורכבות של צוותי ההצלה, קבעו פראמדיקים של מד"א את מותו של הצעיר, שחולץ ללא סימני חיים.

יו"ר הוועד המקומי של כרמי יוסף, איזי גורן, אמר לכאן ב' כי הבריכה הוקמה ללא היתר וכי כ-50 מטר ממנה נמצאת מערה תת-קרקעית מוכרת: "כנראה שיש פה כמה חללים תת-קרקעיים, והבריכה הייתה בדיוק מעל אחד מהם. כנראה שגם הייתה מפולת בנוסף, כי כל המים נשפכו בבת אחת".

חובש רפואת חירום במד"א, אורי דמארי, סיפר: "מדובר באירוע חריג מאוד. כשהגעתי למקום ראיתי בור שנפער בתחתית הבריכה הריקה. אנשים שהיו במקום סיפרו לי שלפתע נפער הבור, ובתוך שניות בודדות כל המים של הבריכה נשאבו פנימה. גבר בן 34 שחילץ את עצמו מתוך הבור ישב מחוץ לבריכה כשהוא נסער. הוא סבל מחבלות קלות בראשו ובגפיים, ולאחר טיפול רפואי פינינו אותו לבית החולים. האנשים שהיו במקום מכירים אחד את השני ודיווחו לנו שיש אדם אחד שנעדר".

 

תגיות:בריכהבולען

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה