חדשות בעולם

מרגש את הרשת: שליח פיצה הציל ילדה בת שש ועוד ארבעה נערים נוספים, מבית בוער

שליח פיצה בן 25 מאינדיאנה שבארה"ב - עלה לכותרות השבוע והפך לגיבור היום לאחר שהציל ילדה בת שש ועוד ארבעה נערים, מבית בוער

  • כ"ב תמוז התשפ"ב
אא

שליח פיצה בן 25 מאינדיאנה שבארה"ב - עלה לכותרות השבוע והפך לגיבור היום לאחר שהציל ילדה בת שש ועוד ארבעה נערים, מבית בוער. 

השליח, ניקולס בוסטיץ' שמו, הציל ילדה בת שש וחמישה נערים נוספים מתוך בית בוער, למרות שהדבר הצריך ממנו להיכנס פנימה דרך הלהבות. 

בסרטון מרטיט שפורסם ברשתות החברתיות ומאוחר יותר עלה גם לאתרים חדשותיים במדינה, נראה בוסטיץ' כשהוא עוצר את מכוניתו לצד הבית הבוער, ורץ פנימה דרך הלהבות שהחלו להתפשט. הוא הצליח להעיר ארבעה נערים שהיו בבית, והם ברחו מהבית הבוער בדיוק בזמן. "ואז אחד מהם אומר לי שאחותו בת השש נמצאת עדיין בפנים", אמר בוסטיץ' בתקשורת. "חזרתי לשם שוב, ומצאתי אותה בתוך הקומה השנייה. בשלב הזה הלהבות היו כבר בכל הבית, הבנתי שאין לי ברירה אלא לקפוץ מהחלון".

ובגבורה ואומץ רבים - זה בדיוק מה שהוא עשה, כשהילדה הקטנה בין זרועותיו. "כל מה שחשבתי עליו באותו רגע זה 'שאלוהים יהיה איתנו' כי אנחנו חייבים לצאת מפה בחיים".

גם ניקולס וגם כל הנערים שהציל סבלו מפגיעה של שאיפות עשן, וניקולס גם יצא עם שבר בזרועו ואושפז בבית החולים - אך כל הזמן הזה, מדהים לציין שהוא כלל לא הרגיש שידו שבורה. 

בסרטון שצילו כבאים שהגיעו לזירה נראה ניקולס כשהוא לא מוכן להתפנות מהזירה ומתחנן לכבאים: "תגידו לי שהילדה בסדר, ואז אני אלך".

הילדה בת השש אושפזה אף היא, אך מצבה הוגדר כיציב. 

כעת מדבר עליו סגן משטרת העיר בגאווה, ומכתיר אותו בתואר "גיבור מקומי" - אך ניקולס מצדו כלל לא מצדיק את התארים שקיבל. "אם הייתי חייב לעשות את זה שוב, הייתי עושה את זה שוב. כן, הייתי מודע לסכנה, גם בפעם הראשונה וגם בפעם השנייה שנכנסתי לבית הבוער, אבל אין ברירה במצב כזה. כל שנייה חשובה".

 

תגיות:ביתשליחילדהפיצהנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה