חדשות בארץ

דרעי על יובל דיין: "אשריה שמקדשת שם שמיים"

בריאיון לגלי צה"ל, תקף יו"ר ש"ס את הממשלה על עליית מחירי הלחם והזהיר מפני האפשרות שלפיד יקים ממשלה לאחר הבחירות. על יובל דיין: "כל הכבוד לה"

  • י"ט תמוז התשפ"ב
(צילומים: פלאש 90)(צילומים: פלאש 90)
אא

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, התייחס בצהריים (שני) לעלייה במחיר הלחם, ולהצהרות של ראש הממשלה יאיר לפיד ושרי ממשלה על ניסיונותיהם לבלום אותה. "שלא יעבדו עלינו בעיניים", אמר בריאיון לגלי צה"ל, "מחיר הלחם עלה והתושבים משלמים יותר. זאת לא גזירה שנפלה אתמול מהשמיים, זה כבר הרבה זמן, וכשיש לך כאלה עודפים בקופה – ממשלה עם לב רחום יודעת מה לעשות".

בהתייחסו למערכת הבחירות לכנסת ה-25, אמר דרעי: "אין לי ספק שיהדות התורה, הציונות הדתית, ש"ס והליכוד יקימו ממשלה בראשותו של נתניהו". עם זאת, הזהיר יו"ר ש"ס מפני האפשרות שגוש הימין-חרדים לא יזכה ל-61 מנדטים: "אם לפיד מקבל 61 לגוש שלו ואנחנו מקבלים 59 – לפיד באותו יום, באותו שבוע, מקים ממשלה עם המשותפת, עם רע"מ, עם גנץ ועם ליברמן, ועם כל מי שיעבור את אחוז החסימה. אין לי ספק בזה".

בתשובה לשאלה בנוגע לסערה שפרצה לאחר שיובל דיין סירבה בנימוס ללחוץ את ידו של נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, אמר דרעי: "אשריה שמקדשת שם שמיים. היא הודיעה להם מראש שהיא שומרת הלכה, והם הזמינו אותה על דעת זה. כל הכבוד לה שהיא עמדה בזה באומץ".

תגיות:יאיר לפידיובל דייןאריה דרעי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה