חדשות בארץ

האוטובוס פגע במעקה הבטיחות והידרדר לתעלה. עשרות הנוסעים נלכדו וניצלו בנס

עשרות נוסעים נלכדו באוטובוס שעשה את דרכו לירושלים, פגע במעקה הבטיחות, והידרדר לתעלה בשולי הדרך

  • י"ט תמוז התשפ"ב
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
אא

אוטובוס ובו כ-40 בני אדם הידרדר הבוקר (שני) לשוליים, והנוסעים נלכדו בתוכו. האטובוס עשה את דרכו בכביש 1 לכיוון ירושלים, סמוך למחלף ענבה שבמודיעין. בחסדי שמים הנוסעים ניצלו בנס. כוחות ההצלה דיווחו כי כל הנפגעים בהכרה מלאה וסובלים מחבלות, ותשעה נזקקו לטיפול רפואי. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים 9 פצועים במצב קל: 4 לבי"ח שמיר-אסף הרופא, 3 לבי"ח קפלן ו-2 לבי"ח שערי צדק. שאר נוסעי האוטובוס לא נזקקו לפינוי לביה"ח והעוברו בעזרת אמבולנסים שלנו סמוך ליד לשריון על מנת שימתינו במקום בטוח לאוטובוס חליפי.

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות תאונת הדרכים. על פי החשד, האוטובוס פגע במעקה בטיחות והידרדר לתעלה בשולי הדרך. בוחני התנועה של מרחב שפלה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

צוות מד"א וכוחות חירום שהוזעקו למקום מסייעים בחילץ הנוסעים הלכודים. הנהג יצא מהחלון.

חובש רפואת חירום במד"א, ליפא הירש, סיפר: "הגענו למקום עם כוחות גדולים, ראינו את האוטובוס נוטה על צידו בשדה בצד הדרך, הנהג יצא מהחלון והנוסעים ישבו באוטובוס , הם בהכרה מלאה וללא פציעות שנראות לעין, אנחנו מסייעים להם לצאת מהאוטובוס ומבצעים במקום מיון ראשוני לוודא מי זקוק לטיפול רפואי ופינוי להמשך בדיקות בבית החולים".

אבי פרעס, חובש איחוד הצלה, דיווח: "כוחות כיבוי פעלו לחילוץ 38 מנוסעי האוטובוס שחלקם מחכים בזירה להסעה חילופית ואינם נזקקים לקבלת טיפול רפואי. שאר הנפגעים שנזקקו לקבלת טיפול רפואי טופלו בזירה על ידי חובשים מאיחוד הצלה מכלל סניפי הגזרה כולל סיוע של צוות אמבולנס של איחוד הצלה".

בעקבות התאונה, עומס תנועה מורגש בכביש 1 לכיוון ירושלים ממחלף דניאל ועד מחלף ענבה.

תגיות:חילוץאוטובוסלכודים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה