חדשות בארץ

ניצחון לשיקלי: יתפטר מהכנסת - ויוכל לרוץ בבחירות הקרובות במפלגה קיימת

חבר הכנסת עמיחי שיקלי, שהוכרז כפורש מסיעת ימינה, קיבל את הצעת הפשרה של בית המשפט המחוזי בירושלים למשוך את הערעור שהגיש על הפרשתו ולהתפטר מהכנסת. המשמעות: הוא יוכל להתמודד בבחירות הבאות גם במסגרת מפלגה קיימת - ככל הנראה בליכוד

שיקלי (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)שיקלי (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

(עודכן: 18:55)

חבר הכנסת עמיחי שיקלי, שהוכרז כפורש מסיעת ימינה, החליט לקבל את הצעת הפשרה שהציע היום (ראשון) בית המשפט המחוזי בירושלים, למשוך את הערעור שהגיש על הפרשתו ולהתפטר מהכנסת. משמעות הפשרה היא, שהסנקציות החלות על חבר כנסת שהוכרז כפורש לא יחולו עליו והוא יוכל להתמודד בבחירות הקרובות לכנסת גם במסגרת מפלגה קיימת. על פי המסתמן הוא צפוי להצטרף לליכוד ולקבל שיריון ברשימה מטעמו של יו"ר התנועה בנימין נתניהו.  

בליכוד קידמו בברכה את הצטרפותו הצפויה של שיקלי לשורות המפלגה. חבר הכנסת מיקי זוהר כי "שיקלי חייב להיות בליכוד. מגיע לו". חבר הכנסת יואב קיש כתב: "ברוך הבא, שיקלי". חברת הכנסת קטי שטרית כתבה: "מחכים לך בליכוד!".

בתוך כך, שר הביטחון ויו"ר כחול לבן בני גנץ ושר המשפטים ויו"ר תקווה חדשה גדעון סער יקיימו מסיבת עיתונאים משותפת בשעה 20:15, במהלכה יכריזו על ריצה משותפת בבחירות הקרובות. על פי הדיווחים, במסגרת האיחוד תקבל תקווה חדשה שלושה מקומות בעשירייה הראשונה של הרשימה המשותפת. סער ישובץ במקום השני, שרת החינוך יפעת שאשא ביטון במקום החמישי ושר הבינוי והשיכון זאב אלקין במקום השביעי. במידה והרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט יחליט להצטרף לרשימה, הוא ישובץ במקום השלישי.

נתניהו הגיב על הריצה המשותפת של גנץ וסער: "אנחנו בליכוד לא מתערבים איך השמאל מחלק את הקולות שלו. המפלגה של גדעון וגנץ רק מחדדת את השאלה האמיתית בבחירות הקרובות - האם שוב תקום ממשלת שמאל של יאיר לפיד עם האחים המוסלמים והרשימה המשותפת, או האם תצביעו לליכוד בהנהגתי ויחד נקים ממשלה לאומית חזקה, יציבה, ממשלה שתחזיר לכל אזרחי ישראל גם את הביטחון וגם את התקווה".

תגיות:עמיחי שיקליימינהבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה