חדשות בארץ

סקר דרמטי: אלו 2 המפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה

סקר מנדטים מצביע על כך שנתניהו מצליח להשיג 61 אצבעות. ימינה ומרצ לא עוברות את אחוז החסימה

  • י"א תמוז התשפ"ב
(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)
אא

סקר מנדטים חדש פורסם שמערך על ידי 'פאנלס פוליטיקס' עבור 'מעריב' מצביע על כך שלו היו הבחירות נערכות כיום, היה גוש הימין-חרדים מגיע ל-61 מנדטים.

על פי הסקר, מפלגת הליכוד בראשות נתניהו הייתה מקבלת 36 מנדטים. יש עתיד – 23. הציונות הדתית – 10. כחול לבן – 9. ש"ס – 8. יהדות התורה – 7. הרשימה המשותפת, העבודה וישראל ביתנו – 6 כל אחת. תקווה חדשה – 5. רע"מ – 4. על פי הסקר, ימינה ומרצ לא עוברות את אחוז החסימה.

מפלגת ימינה, שבסקר הקודם קיבלה 4 מנדטים, מקבלת בסקר הנוכחי 2.6% בלבד מסך הקולות. מפלגת מרצ מקבלת 2.1% בלבד מסך הקולות.

על פי החלוקה לגושים: גוש הימין – 61 מנדטים, מה שיוביל את נתניהו להקמת ממשלת ימין על מלא. גוש השמאל – 53 מנדטים. הרשימה המשותפת – 6 מנדטים.

בסקר השתתפו 711 משיבים, המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת במדינת ישראל מגיל 18 ומעלה, 614 יהודים ו־97 ערבים. 

אמש (מוצ"ש) פרסמה שרת הפנים ויו"ר ימינה, איילת שקד, כי היא מתכוונת לרוץ עד הסוף. "שימו לב, אני מתכוונת לרוץ עד הסוף, להוביל מפלגה שתהיה מורכבת מאנשי ימין, שחותרים לביצוע, עשייה וחיבור בין אנשים, בדיוק כמו שתמיד היינו ונהגנו לעשות- למען המדינה שכולנו אוהבים", לשון שקד.

"אני קוראת לציבור הסרוג, הדתי לאומי ולאנשי ימין ומרכז, שהמדינה הזו יקרה להם כל כך, למי שרגיל לאהוב ולא למי שבוחר לשנוא, לאלו ששירתו בצבא או בשירות לאומי, לאלו שתורמים למדינה הזו יום יום, ימינה הייתה הבית שלכם ותישאר הבית שלכם" הוסיפה שרת הפנים.

שקד ביקשה מהבוחרים הפוטנציאליים סבלנות, וטענה שהתמונה תתבהר בקרוב. "ניהול, זה ראשית לעשות סדר, לייצב את הספינה ולבנות תשתית חזקה ואיתנה, שתוכל להביא לקמפיין בחירות מנצח. התמונה תתבהר בקרוב. סבלנות, זה מה שנדרש, תהיה לנו רשימה איכותית, שתפנה לקהל הרחב ותגיע להישגים גדולים", סיימה.

תגיות:סקרהליכודמרצימינהבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה