חדשות בארץ

"מכירה ביו"ש מנוגדת לערכינו": בן אנד ג’ריס תובעת את יוניליוור

חברת הגלידות האמריקנית בן אנד ג'ריס תובעת את חברת האם שלה, יוניליוור, בשל הסכמתה לאפשר לזכיין הישראלי למכור גלידות ביהודה ושומרון

  • ז' תמוז התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

חברת בן אנד ג'ריס העולמית תובעת את תאגיד יוניליוור במטרה לבטל את רשיון הייצור של הזכיין הישראלי של החברה, ולהפסיק את שיווק הגלידות ברחבי הארץ. לטענתה של חברת הגלידות האמריקנית, ההסכם שערכה יוניליוור עם מנכ"ל בן אנד ג'ריס בישראל "אינה עולה בקנה אחד עם ערכיה".

התובעים טוענים כי ההסכם החדש "מערער על עצמאות המותג בן אנד ג'ריס", וכי הדבר "חותר תחת היושרה החברתית שבן אנד ג'ריס בנתה במשך עשרות שנים".

לפני שבוע חתם אבי זינגר, היצרן הישראלי של יוניליוור על הסכם, לפיו הוא ימשיך לשווק את מוצרי חברת הגלידות הבינלאומית בישראל, כולל ביהודה ושומרון, ללא הגבלת זמן. לטענת בן אנד ג'ריס, הסדר זה פוגע ביושרת המותג אותו היא "בנתה במשך עשרות שנים".

ראשי בן אנד ג'ריס הביעו את התנגדותם למהלך כבר בשבוע שעבר וכתבו: "אנו מודעים להודעה של חברת יוניליוור. בעוד חברת האם שלנו קיבלה את ההחלטה, אנו לא מסכימים איתה. אנו עדיין מאמינים שזה לא עולה בקנה אחד עם ערכי בן אנד ג'ריס שהגלידה שלנו תימכר בשטח הפלסטיני הכבוש".

נזכיר, כי לפי ההסכם בין החברה הישראלית ליוניליוור הבינלאומית, מותר לכתוב את שם המותג בעברית ובערבית בלבד, אך לא באנגלית.

תגיות:יהודה ושומרוןיוניליוורבן אנד ג'ריס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה