חדשות בארץ

הישג מול ה-BDS: גלידות בן אנד ג’ריס יימכרו גם ביהודה ושומרון

שנה לאחר שהודיעה על הפסקת מכירת מוצריה בשטחי יהודה ושומרון, חברת הגלידות העולמית בן אנד ג'ריס התקפלה והגיעה עם הזכיין הישראלי שלה להסדר למכירת המוצרים בישראל ללא הגבלת זמן ומקום - כולל ביהודה ושומרון

גלידת בן אנד ג’ריס (תמונה: שאטרסטוק)גלידת בן אנד ג’ריס (תמונה: שאטרסטוק)
אא

הזכיין הישראלי של חברת הגלידות בן אנד ג'ריס, אבי זינגר, הגיע להסדר עם תאגיד יוניליוור – הבעלים של חברת הגלידות העולמית – לפיו ימשיך למכור את מוצרי הגלידות גם בשטחי יהודה ושומרון.

כזכור, לפני כשנה הודיעה בן אנד ג'ריס העולמית כי תפסיק למכור את מוצריה ביהודה ושומרון. זינגר נאבק נגד ההחלטה, והחברה החליטה שלא לחדש עמו את החוזה. במסגרת ההסדר נקבע כי החוזה יוארך, וזינגר יוכל לייצר ולמכור את גלידות בן אנד ג'ריס בישראל ללא הגבלת זמן וללא הגבלת מקום – כולל ביהודה ושומרון.

"אני שמח מאוד שלאחר חודשים ארוכים של מאבק, הצלחנו להבטיח כי נמשיך לייצר ולמכור את גלידת בן אנד ג'ריס האהובה לכלל לקוחותינו, ללא אפליה, בכל רחבי ישראל ויהודה ושומרון", מסר זינגר. "אני מודה ליוניליוור על נכונותם להגיע לפתרון, ולעמדתם הנחרצת נגד תנועת ה-BDS".

"זה היה מאבק ממושך ומורכב, חוצה גבולות ומגזרים", הוסיף זינגר. "מדובר בניצחון משמעותי עבורנו ועבור כל מי שמאמין בשיתוף פעולה ודו קיום, ובתבוסה מהדהדת לאלו הדוגלים באפליה ובחרמות".

שר החוץ יאיר לפיד מסר: "האנטישמים לא ינצחו אותנו. גם לא בגלידה. נלחם בדה לגיטימציה ובתנועת החרם בכל זירה, תודעתית, כלכלית וערכית. המפעל של בן אנד ג'ריס בישראל הוא מיקרוקוסמוס של כל גווניה של החברה הישראלית. הניצחון היום הוא עבור כל אלו שיודעים שהמאבק ב-BDS הוא קודם כל למען קידום שותפות ושיח ומאבק מתמשך נגד אפליה ושנאה. אני מודה לחברת יוניליוור על פעילותם לפתרון הסוגיה".

תגיות:חרםיהודה ושומרוןבן אנד ג'ריס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה