בריאות ותזונה

"יש בספר ידע אדיר ומפתיע על בריאות, שגורם לאנשים להלם"

בזכות קהל ללא מחשב וללא דואר אלקטרוני הבינה הנטורופתית ר.ל. פלץ שעליה לכתוב ספר, ומדוע היא מברכת על כך שהיא לא זכתה ללמוד רפואה קונבנציונלית? ראיון לכבוד חודש הספר העברי

  • ל' סיון התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

"העיקר הבריאות" ו-"תהיה בריא" הם ביטויים שגורים בשפה העברית. למרות זאת נראה כי החיים בעידן המודרני תרמו לעליה בתוחלת החיים, ולשיפור באיכות החיים מהיבטים מסוימים, אך עדיין בעידן של מידע נגיש לכל, לא כולנו מודעים באמת לסודות הפשוטים של הטבע לרפא ובעיקר – לשמש כבסיס עיקרי של רפואה מונעת.

אנשים רבים מוצאים את עצמם נבוכים מהימצאות מידע סותר של בעלי אינטרסים מסוימים בכל הקשור לבריאות, אך נראה כי ספרה המיוחד של הנטורופתית ר.ל. פלץ, כותבת מדור בריאות בעלון "עונג שבת" של הידברות, מעניק לכולנו ידע אדיר ונגיש על תזונה בריאה מתוך רצון אמיתי להיטיב עם הבריות, ועם הבריאות של כולנו.

 

רזי התזונה:להתנקות, להבריא, לרזות בקלות – ר.ל פלץ

למה בחרת לכתוב דווקא את הספר הזה?

"ראשית, כי כנראה כך ה' רצה. שנית, הידע הכתוב בספר הוא ידע של הצלת חיים ממש, וכי העיסוק שלי הוא עזרה לאנשים בבריאות באמצעות תזונה בריאה. הגיע הזמן להנחיל לעולם החרדי את הידע המופלא הזה. ה' יתברך האיר בי את הרצון לספר לכולם את האמת שגיליתי במהלך לימודי הנטורופתיה לפני כ- 20 שנים.

"שם הספר היה צריך להיות 'פצצות של אמת'. למה פצצות? כי האמת נעדרת, והעולם כאן הוא הפוך לגמרי מעולם האמת. רובנו מאמינים למה שמספרים לנו בתקשורת בנושאים: מחלות, תרופות, תזונה וכו'. כשגיליתי את האמת, הייתי המומה, וראיתי כי רק על ידי שינוי בתזונה, כאבים רבים, דלקות וסימפטומים שונים פשוט נעלמו כלא היו! הבנתי שיש פה ידע אדיר ואמיתי, והוא גורם לאנשים להלם ברגע שהם קוראים אותו בספר.

איך נולד הרעיון?

"זה התחיל בעקבות סדנה לניקוי רעלים שהעברתי בישוב תל ציון ביהודה ושומרון לפני כ- 8 שנים. זו הסדנה הראשונה בה הכרתי אנשים שאין להם מחשב ואין להם דואר אלקטרוני בכלל. את כל החומר של הסדנה שלחתי עד אז במיילים לאנשים בערים שונות בארץ בהן העברתי את הסדנה. הנשים הצדקניות הללו מתל ציון היו חייבות לקבל את החומר איכשהוא.

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

"טיכסתי עצה בתוך עצמי, ואמרתי להן: 'בזכותכן אני הולכת להוציא חוברת עם הידע של סדנת 'רזי התזונה', ולחלק לכן', וכך היה: תוך שבועיים זה קרה. עמלתי רבות. לבעלי יש הוצאת ספרים בשם 'מכון בשן'. הוא סייע בהדפסה ובעריכה, והתינוק נולד עם 80 עמודים בערך. בעלי הציע להגדיל את כמות העמודים. מאז, הספר ראה מהדורות רבות, והחל להשמין לכ-400 עמודים (הייתי יכולה להגדילו ל-800 עמודים בקלות, אבל בל נגזים). המהדורה המעודכנת יצאה בשעה טובה בחודש סיוון האחרון.

אלו חוויות שונות ומעניינות היו בתהליך הכתיבה?

"החוויה הכי מיסטית בכתיבת הספר התרחשה כשנתיים לפני תחילת הקורונה בעולם. התחלתי לחקור נושאים נוספים שונים הקשורים בבריאות: קרינה סלולרית ונזקיה והמחלוקת בנוגע לנזקי החיסונים של ילדים. חקרתי נושאים אלה עם רופאים, הומאופתים, מדענים ועוד, והחלטתי לכתוב על זה בספר, כי זה בער בעצמותי לזרוק עוד פצצות של אמת לעם ישראל שרובו אינו מבין הרבה בנושאים אלו. מסתבר שבשני תחומים אלו נגרמות הרבה צרות בבריאות".

למידע נוסף על הספר ולהזמנה לחצו כאן או התקשרו 073-222-1250

חגיגות חודש הספר העברי מגיעות לסיומן. אל תפספסו! מגוון ענק של ספרים במבצע: 2, 3, 4, 5 ואפילו 10 ספרים רק ב-100 ₪ ספרי הרה"ג זמיר כהן, הרב יצחק פנגר, הרב יגאל כהן, הרב שניר גואטה, ספרי העצמה אישית, ספרי ילדים + מתנה מיוחדת בכל רכישה. לצפייה במגוון הספרים ולרכישה, לחצו כאן או התקשרו 073-2221250

 

כיצד הבנת יותר את השליחות שלך בעקבות כתיבת הספר?

"משנה לשנה אני מבינה יותר ויותר את השליחות שלי בזכות תגובות שאני מקבלת: אומרים לי שזו שליחות להתעסק בבריאות ולסייע בהצלת חיים. אני מקבלת תודות ענקיות מעם ישראל. העשייה הזו טבעית לי מאוד, וכך אני יודעת שזו שליחות. מגיל צעיר רציתי לדעת מה הכי בריא בעולם הזה, והסתובבתי עם השאלה כזו תמיד. אפילו רציתי להיות מנתחת כי אהבתי רפואה. ברוך ה' שלא נתן לי ללמוד רפואה רגילה, שמבחינתי היא הצלת חיים, אבל לא כשמדובר במניעת מחלות, כלומר, באורח חיים בריא ובחיים של איכות. פה הרפואה הרגילה כשלה בגדול! הלוואי ויוקם בית חולים עם שיתוף פעולה מלא בין שני התחומים. זה קורה אט אט".

לגבי תחילת העבודה עם הידברות מספרת לנו הנטורופתית פרט משעשע על תגובתה לפנייה הראשונה של נציגי הידברות אליה.

"זו זכות גדולה שה' נתן לי להפיץ את הספר בארגון 'הידברות' של הרה"ג זמיר כהן שליט"א ולכתוב בעלון השבת בטור הבריאות. מי היה חולם? בארגון הידברות פנו אלי לפני מספר שנים על מנת לפרסם את הספר, כי מצאו אותו בחנות ספרים בבני ברק. תחילה לא האמנתי. חשבתי שמתלוצצים על חשבוני, בכל הרצינות. זה היה מצחיק! ביקשתי שיוכיחו לי שאכן מדובר בנציגים מהידברות".

מה התגובות שמתקבלות מאנשים בעקבות קריאת הספרים?

"זה השכר האמיתי של מי שעוסק בטיפול ובריפוי: אנשים רבים חווים הבראה ממחלות שונות: מיגרנות, כאבי פרקים, סוכרת, בעיות עור, בעיות באוזניים, בעיכול, הליקובקטר פילורי (החיידק בקיבה), קנדידה, דלקות שונות בגוף ועוד ועוד.

"בנוסף לכך יש גם את המילים הטובות, המחמאות והשינוי שמתחולל באורח החיים בבתים שונים. הרי כולנו אוהבים לשמוע מילה טובה, בפרט אחרי מאמץ שאנחנו משקיעים. זה מוליד רצונות נוספים לכתוב ולהמשיך לזכות את הרבים. הלוואי והייתי כמה אנשים, אז הייתי עושה עוד ועוד לזיכוי הרבים".

שני סיפורים נוספים שחשוב שיגיעו לקהל הרחב הם סיפורים על אנשים שהחלימו מסימפטומים רבים בגלל חשיפה לקרינה.

"לפני כשנה, יצרה עמי קשר נערה בת 15 מירושלים. תלונתה העיקרית היתה – גירוי עז באוזן. לא עזרו לה התרופות שקיבלה ממרשם רופא, ולכן היא פנתה אלי לאחר סבל של מספר חודשים. בגלל רגישותי לקרינה ובזכות הידע שצברתי בנושא, ידעתי מה לשאול אותה. היא פנתה אלי כשנה מהתפרצות הקורונה. שאלתי אותה אם היא שומעת בנייד שלה את שיעורי בית הספר, בגלל הסגרים הרבים שהיו בארץ. התלמידה השיבה בחיוב, והוסיפה כי זמן השמע הוא שעתיים ביום! שאלתי אותה באיזה צד היא מדברת, והתשובה היתה ברורה. אמרתי לה שתפסיק לגמרי, והכל יעבור. הגיע הזמן להתקין לילדים וגם לכם קו טלפון ביתי, ולא אלחוטי, חס ושלום (כי הוא פולט המון קרינה לראש), אלא עם חוט ארוך כמו פעם.

"סיפור שני הוא סיפור ההחלמה שלי מנזקי הקרינה. סבלתי בשנתיים האחרונות מעייפות כרונית וממחלת הנשיקה. היו לי כאבי ראש קשים, טינטון באוזניים, דפיקות לב מהירות פתאומיות, קשיים בהירדמות בלילה, עצבנות ועוד ועוד. ברוך ה' זה עבר ללא רופאים כי לרובם אין מושג בתחום. מאז אני מפיצה את הנושא הזה לכל דכפין וגם בחוברת לזיכוי הרבים. כדאי לדעת שיש סוגי קרינה שונים סביבנו: מגנטית, חשמלית, סלולרית וחשמל לא נקי. כדאי להבין בנושאים אלה, ולעשות שינויים פשוטים בבית, ממש בקלות".

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

מהי ההשפעה של הספר הזה על הקוראים?

"אנשים רבים קנו את הספר לזיכוי הרבים לבני משפחתם, ובנוסף, הם מוכרים אותו בנקודות הפצה שונות בארץ ולא דווקא בחנויות. זה משמח כל כך. חלקם אף לא רוצים להרוויח, רק לתת לכולם. אין על עם ישראל!

"כפי שציינתי, הספר עוסק גם בנושאים נוספים מעבר לנושא התזונה: נשימה נכונה, פעילות גופנית בריאה (אני גם בוגרת מגמת ספורט במכון וינגייט), ריפוי טבעי בנוגע למחלות שונות כולל מחלת הסרטן, מידע רב בנושא הקרינה ההולכת וגוברת בעולם, נזקיה ופתרונות מעשיים למיגון ולשמירת הבריאות, השפעות התאורה הביתית על הבריאות וכו'. ההשפעה של הספר היא לא רק בתחום התזונה, אלא גם בתחומים הנוספים שנוספו לספר ברבות השנים. אנשים מתחילים להביע עניין ולקרוא חומרים נוספים בנושאים אלה. הם יוצרים עמנו קשר, שואלים שאלות רבות, וצמאים לידע פשוט על בריאותם. נאחל לכולנו בריאות שלמה, עם הגאולה השלמה בע"ה, אמן".

למידע נוסף על הספר ולהזמנה לחצו כאן או התקשרו 073-222-1250

חגיגות חודש הספר העברי מגיעות לסיומן. אל תפספסו! מגוון ענק של ספרים במבצע: 2, 3, 4, 5 ואפילו 10 ספרים רק ב-100 ₪ ספרי הרה"ג זמיר כהן, הרב יצחק פנגר, הרב יגאל כהן, הרב שניר גואטה, ספרי העצמה אישית, ספרי ילדים + מתנה מיוחדת בכל רכישה. לצפייה במגוון הספרים ולרכישה, לחצו כאן או התקשרו 073-2221250

תגיות:נטורופתיהרפואה קונבנציונלית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה