חדשות בריאות

הגל השישי בעיצומו: 9,596 חולי קורונה אומתו ביממה האחרונה

במשרד הבריאות מעריכים כי מספר המאומתים היומי גבוה מאוד. לטענת חוקרים באוניברסיטה העברית, מדי יום יש כ-30,000 חולים חדשים

  • כ"ז סיון התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

ביממה האחרונה אומתו בישראל 9,596 חולי קורונה חדשים – כך עדכן אמש (מוצ"ש) משרד הבריאות. במשרד מעריכים כי מספר המאומתים היומי גבוה בהרבה, אך אלפי חיוביים נוספים לא מדווחים.

בכאן 11 דווח שחוקרי האוניברסיטה העברית העריכו כי בעוד שבועיים מספר החולים קשה יעמוד על כ-500 חולים. לטענתם, נתוני הבדיקות הקיימים לא משקפים את התחלואה האמיתית. לדברי החוקרים, בישראל יש מדי יום כ-30 אלף מאומתים חדשים. למרות הערכות אלו במשרד הבריאות לא שוקלים בשלב זה הטלת מגבלות חדשות, למעט עטיית מסכות בחללים סגורים.

על פי הנתונים הרשמיים, בשבוע האחרון אומתו בישראל 66,030 חולי קורונה חדשים, עלייה של 44.2% לעומת השבוע הקודם. 275 חולי קורונה אושפזו במצב קשה, עלייה של 79.99% לעומת השבוע הקודם.

בבתי החולים מאושפזים 882 חולי קורונה, 242 מהם במצב קשה. 43 מונשמים, ומצבם של 56 מוגדר קריטי. בשבוע האחרון נפטרו 16 חולי קורונה. מדובר בעלייה של כ-19% לעומת השבוע הקודם.

פרויקטור הקורונה, הפרופסור סלמן זרקא, אמר הבוקר בראיון ל-103FM: "התמונה של כמות הנבדקים או אחוז החיוביים היא תמונה מטעה, אין היום חובת בדיקה. מי שבוחר לבוא ולהיבדק, אז אנחנו רואים את קצה הקרחון".

תגיות:משרד הבריאותהאוניברסיטה העבריתקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה