סלבס בהתחזקות

אביב אלוש בפוסט יום הולדת מרגש: "מנצל את הרגע כדי לברך אתכם"

"מאחל לנו שמחה, שיהיה לנו לב שמח, לב שמסוגל לאהוב, שתהיה לנו את היכולת כל הזמן להעריך את מה שיש לנו ולראות את חצי הכוס המלאה": אביב אלוש חגג 40 ובירך את חצי מיליון עוקביו ברשתות החברתיות 

אא

השבוע חגג אביב אלוש יום הולדת 40, בדרך מיוחדת שאשתו ארגנה לו: ביקור בעיר דוד. בפוסט מרגש ברשתות החברתיות סיפר השחקן לחצי מיליון עוקביו כי אמנם אשתו ארגנה את יום ההולדת בתאריך הלועזי, אך הוא עצמו מציין את יום ההולדת שלו דווקא בתאריך העברי. 

"חברים יקרים ואהובים, אני רוצה לנצל את הרגע האחרון של היומולדת שלי, כא' בסיון", כתב בפוסט מרגש. "אני חוגג 40, חתיכת מספר! רגע לפני שהשמש מתפיידת לה ומעבירה יום ותאריך,  אני מנסה לנצל את הזמן והרגע הזה כדי לברך אתכם. ידוע שבתאריך העברי של הבן אדם, המזל נמצא אצלו. המזל נוזל בצינור שלו, והברכות שלו מקבלות תוקף. דווקא זה שחוגג, צריך לברך את האחרים.

"אני חייב להכיר לכולכם תודה על כל האהבה והברכות, זה בכלל לא מובן מאליו ותמיד מרגש. אני נרגש ושמח ומפוצץ באהבה. מהמקום הזה, ומהמקום הרגשי שאני נמצא בו אני מאחל לכולנו קודם כל בריאות - רפואת הנפש ורפואת הגוף. מאחל לנו שמחה, שיהיה לנו לב שמח, לב שמסוגל לאהוב, שתהיה לנו את היכולת כל הזמן להעריך את מה שיש לנו ולראות את חצי הכוס המלאה. נבראנו עם האינטואיציה של לראות את מה שאין לנו, את מה שיש לאחר ולי לא, ואני מאחל לכולנו שנזכה לראות את מה שיש לנו, ושנחזיק בזה.

"מאחל לנו שנחזיק בארץ ישראל, שנבין איזו מדינה יש לנו, איזה פלא פלאים אנחנו חיים. שנבין איזה סיפור יש לנו, שנהיה מחוברים לסיפור שלנו כי אי אפשר לברוח ממנו. לברוח מהסיפור שלך וממי שאתה, זה כמו לברוח מהצל שלך. אי אפשר. זה חלק מאיתנו, והמהדנ"א שלנו. מאחל לכולנו שנזכה לראות את זה, בפשטות. שנזכה לראות את הטוב אחד בשני. גם כשאנחנו שונים והתרבות שלנו קצת שונה, אנחנו אחד.

"אני כותב ואפילו חופר זה הרבה, אבל זה משהו שאני מאמין בו ומנסה לראות אותו כל הזמן. אני יודע ומאמין בלי גרם של ספק, שזה המפתח שלנו לשנות. זה המפתח לגאולה, לערבות ההדדית, לטוב האידיאלי שכולנו רוצים מכל גווני הקשת. כולנו רוצים את זה, אין בן אדם בעולם שלא היה רוצה את זה! אבל הדבר הכי קשה זה לאהוב את זה שעיצבן אותך או שלא בא לך בטוב, זה הקושי הגדול- אבל שם נמצא המפתח.

"ברגע שבעזרת השם תהיה לכולנו היכולת להבין את זה, להתחבר לעצמנו, לתורה שלנו, לסיפור שלנו ולבורא שלנו, יהיה לנו הרבה יותר קל. מהנקודה הזאת אני מאחל אמונה שלמה, וים של אהבה בלבבות, שנצליח לראות את הטוב בדבר הכי מקולקל שיש. אני אוהב אתכם מלא, ואסיר תודה לבורא עולם על כל מה שהוא נתן לי, ולכם שאתם עוקבים ומחזקים ונותנים לי את הכוח להמשיך. זה מרגש ולא מובן מאליו בשום צורה. אני אוהב אתכם, מקווה להמשיך לעשות את זה בצורה הכי כנה ואותנטית ומלאת אמונה, ומתוך שליחות והבנה שאני עושה את הדבר הנכון", הוא מסכם. 

ומה אתם רוצים לאחל לו בחזרה?

תגיות:מתנהאביב אלושיום הולדת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה