חדשות בארץ

שביתת המורים נמשכת: הלימודים בכל רחבי הארץ יחלו בשעה 10:00

הלימודים בגני הילדים, בבתי הספר היסודיים ובחטיבות הביניים יחלו גם היום בשעה 10:00. השביתה - בכל הארץ

  • כ"ב סיון התשפ"ב
(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)
אא

הסתדרות המורים ממשיכה בשביתה: הלימודים בכל מוסדות החינוך ברחבי הארץ, בבתי הספר היסודיים ובחטיבות הביניים יחלו גם הבוקר (שלישי) בשעה 10:00.

בהסתדרות קוראים לשר האוצר אביגדור ליברמן להיכנס למו"מ רציני ביום רביעי הקרוב.

ליברמן, מצידו, קרא למזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד, להפסיק מיידית את השביתה: "קחו פסק זמן. תפסיקו את השביתות. אנחנו במגעים קדחתניים. אני מציע להיכנס למו"מ רציף מיום ראשון עד שנגיע להסכם, אבל שיבואו למו"מ באופן פתוח ובלי אולטימטומים ובלי הכתבות. זה מה שאנחנו דורשים", אמר.

"אין דבר כזה מו"מtake it or leave it ", הוסיף ליברמן. "אנחנו רוצים לדון בהכול. שכר המורים, התאמת החופשות ותגמול למצוינות. צריך לבוא פתוח, להיכנס למו"מ רציני ורציף. אני מציע כרגע להפסיק את השביתה, ומיום ראשון נבוא ונתיישב ונעשה מאמץ אמיתי, כנה להגיע להסכמות לטובת כולם".

בן דויד דרשה כי המו"מ יחל כבר ביום רביעי הקרוב, ותקפה את שר האוצר ואת בכירי משרדו: "אנחנו מנהלים כבר חצי שנה מו"מ עם פקידי האוצר אבל טרם קיבלנו אפילו הצעה קונקרטית אחת. מקווה ששר האוצר, אביגדור ליברמן, יפעיל את כל כובד משקלו על פקידי האוצר כדי לסיים את המשבר. אני קוראת לו להגיע באופן אישי ולשבת עם שרת החינוך, מנכ''לית המשרד, הממונה על השכר ואיתי - כבר ביום רביעי הקרוב ולא לחכות ליום ראשון.

''אנחנו מוכנים לשבת עד שייצא עשן לבן, ומצפים שביום רביעי האוצר יגיע סופסוף עם טבלאות שכר והצעות קונקרטיות לתוספות שכר לכל עובדי ההוראה בשירות המדינה. זוהי שעת חירום, וסכנה מוחשית לעתיד מדינת ישראל. רק הסכם שכר ימנע את הנטישה שמובילה לקריסת מערכת החינוך", לשון ההודעה. 

תגיות:שביתהלימודים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה