סלבס בהתחזקות

בדרך להתחזקות? ניקול ראידמן החליטה לשמור כשרות ולא לעשן בשבת

ה'מעושרת' ניקול ראידמן החליטה לשמור כשרות ולא לעשן בשבת. מה הוביל להחלטה ואיך הגיבה הרשת?

אא

מחשבת מסלול מחדש: אשת העסקים ה'מעושרת' ניקול ראידמן פרסמה ברשתות החברתיות פוסט מפתיע לחלוטין, שבו גם הודיעה כי החליטה לאכול מעתה רק אוכל כשר ואף עודדה את עוקביה לנהוג כמותה. 

"הגעתי להחלטה: מעתה אני אוכל רק אוכל כשר, ואתם לא תיתקלו יותר באוכל לא כשר בסטורי שלי", הבטיחה ראידמן לעוקביה ברשתות החברתיות, ואף דרבנה אותם לנהוג כמותה בשל היתרונות הבריאותיים של אנשים ששומרים על הכשרות. "אני שמחה וגאה בהחלטה שעשיתי", כתבה והוסיפה: "מי מצטרף אליי? אוכל כשר הוא לא רק בריא יותר לגוף, אלא גם לנפש. הישארו רגועים, ותאכלו כשר". כמו כן קיבלה על עצמה מעתה, שלא לעשן בשבת. 

אז מאיפה 'צצה' ההחלטה האמיצה הזו, אתם שואלים? ובכן, למעשה, הקשר של ניקול ראידמן ליהדות לא התחיל מהיום, ובעבר חשפה מספר פרטים אישיים על חייה, שקשורים ליהדות ולהתחזקות רוחנית. 

בעבר כתבה ברשתות החברתיות בפה מלא כי תתחיל לשמור שבת ולהקפיד על כשרות, כשיגיע הזמן הנכון עבורה. "אני חושבת שבשלב שאהיה מוכנה, אתחיל לשמור שבת ולהקפיד על כשרות. זה צריך לבוא באופן טבעי, לא בכוח". 

זאת ועוד: בעבר גם העידה על עצמה כי היא מאוד מאמינה, מקפידה לומר מדי בוקר 'מודה אני' ואף מלמדת את ילדיה על ערכי המסורת היהודית, ומדליקה איתם נרות שבת. "סבא שלי היה הרב הראשי של אוקראינה. אני מדליקה נרות שבת עם הילדים ועושה הפרשת חלה. אני אומרת איתם גם 'מודה אני' כל בוקר, כי זה מעניק לי אנרגיות חיוביות לכל היום. תגידו 'מודה אני' כל בוקר, זה יעשה לכם טוב", כתבה אז ברשתות החברתיות. 

תגיות:שבתעישוןכשרותניקול ראידמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה