הורים וילדים

כלת יום ההולדת הוחרמה? גולשי הפייסבוק יגיעו לשמחה

איך חוגגים יום הולדת לילדה בת 11 שכיתתה החרימה אותה, משום שהיא 'ענייה'? אם אמיצה פרסמה פוסט מרגש בפייסבוק, הקורא לגולשים להגיע ולשמח את בתה. התוצאות? משמחות במיוחד

אא

 

מהסיפור המרגש הבא שהגיע לידינו - פשוט לא יכולנו להתעלם:

א', היא אם חד הורית מפתח תקווה, שלבתה מלאו לאחרונה - 11 אביבים. ככל אם, גם א' התכוננה לחגוג לבתה את יום ההולדת הכי שמח שאפשר, והשמחה אף הייתה כפולה ומכופלת לאור העובדה שזו הפעם הראשונה שהילדה זוכה ב'חגיגה' כשאר בנות כיתתה. אולם למרבה הצער, חברותיה של הילדה מהכיתה - החרימו אותה בשל מצב כלכלי ירוד, ואף לא אחת מהן התכוונה להגיע.

"אני אם חד הורית ומאוד קשה לי להתפרנס", הסבירה א' במר לבה, "אני תמיד משתדלת לעשות למען הילדים, אבל בנות מהכיתה שלה כל הזמן צוחקות על המצב הכלכלי שלנו. לכולן יש טלפונים חדשים ושמלות חדשות, ורק היא ועוד שתי חברות מנודות - כי אין להן". 

המצב השפיע על הילדה כל כך, עד שביום הכי שמח שלה - היא הייתה מאוד עצובה, והצטערה על כך שאף אחת מחברותיה לכיתה, לא תגיע לשמוח בשמחתה. מה עשתה האם האמיצה? בתושייה שאין כדוגמתה, החליטה לפרסם פוסט בפייסבוק, הקורא לגולשים זרים להגיע ליום ההולדת של בת ה-11, כדי שלילדה תהיה חוויית יום הולדת שמחה ובלתי נשכחת.  

הפוסט שפרסמה האם בפייסבוקהפוסט שפרסמה האם בפייסבוק

"אני מזכירה לכולם שוב על יום ההולדת של בתי הנסיכה. אני מאוד מפחדת שלא יבואו הרבהחברות, כי עושים חרם על הבת שלי. בבקשה תבואו לשמח את הילדה", כתבה האם והופתעה לגלות כי תוך שעות ספורות הגיע הפוסט לכ-200 גולשים שמיהרו לאשר את הגעתם. 

את יום הולדתה ה-11, תחגוג הילדה היום (ד') - כשהיא מוקפת באינספור אנשים טובים שהיא אינה מכירה. אנשים טובים שהתנדבו לא רק להגיע לשמח, כי אם גם לעזור ככל יכולתם - הפעלות לילדים, עוגות, ממתקים, מקום, ואפילו צלם שיעשה את העבודה בחינם, אין כסף. 

"אני בעננים", הגיבה א' לההיענות הגדולה מצד גולשי הפייסבוק, "היא כבר רצתה לוותר על המסיבה ואמרה שגם ככה אף אחד לא יבוא. אמרתי לה שיהיה את יום ההולדת הכי מושלם בעולם, ועכשיו, אין לי מילים לתאר את התחושה בעקבות ההיענות הזאת. כל האנשים האלה, לא יודעים מה הם עושים בשבילה ובשבילי. בחיים לא חגגו לה יום הולדת, ועכשיו יהיה לה יום הולדת מהאגדות".

יום הולדת 11 מהאגדות (צילום: shutterstock)יום הולדת 11 מהאגדות (צילום: shutterstock)

 

תגיות:הורותיום הולדתפייסבוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה