חדשות בארץ

לקראת פרישה מהקואליציה? דיווח: ניר אורבך מנהל מגעים עם הליכוד

בדיווח אחר צוטט אורבך כמי שאמר לראש הממשלה בנט: "האירוע נגמר, אין סיכוי שהממשלה תחזיק מעמד"

אורבך (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)אורבך (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)
אא

אורבך במוקד: על פי דיווחים שונים שפורסמו הערב (רביעי), ח"כ ניר אורבך (ימינה) מנהל מגעים עם מפלגת הליכוד על הצטרפות לשורותיה. בדיווח אחר נטען, כי בשיחה פרטית עם ראש הממשלה נפתלי בנט אמר לו אורבך: "האירוע נגמר, אין סיכוי שהממשלה תחזיק מעמד".

על פי הדיווח בוואלה, אורבך מנהל מגעים עם הליכוד על פרישה מהקואליציה בתמורה לשריון בליכוד בכנסת הבאה. את המגעים מנהל אורבך באמצעות ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, עמו נועד אמש.

במידה ואורבך יעשה את הצעד ויפרוש מהקואליציה, תושג האצבע ה-61 לפיזור הכנסת, שיכולה להוביל בהצעה קונסטרוקטיבית גם להקמת ממשלה חלופית.

בניסיון אולי לבלום את מבול הדיווחים סביבו, לשכתו של אורבך פרסמה הודעה עמומה משהו בזו הלשון: "יו"ר סיעת ימינה חה"כ ניר אורבך אינו מתכוון לקיים מסיבת עיתונאים".

על פי הפרסום בכאן חדשות, שרת הפנים איילת שקד ביקשה מאורבך להמתין עם החלטתו מספר ימים, וכי אחרי מספר פגישות השניים "מתואמים לחלוטין".

ואם זה לא מספיק, בחדשות 12 פורסם כי ח"כ עידית סילמן מאיימת על אורבך כי תפרסם חומרים ומידע עליו באם יכנס את ועדת הכנסת בראשותו במטרה להכריז עליה כפורשת מסיעת ימינה.

"כדאי להבהיר לניר מה יש לי. כל ההתכתבויות שלו, כל הדו"חות של הבית היהודי. יש גם אנשים שהעבירו לי חומרים נוספים. ניר ייצא גמור מזה. אני לא אסתום את הפה. אני כן מתכוונת להוציא את זה החוצה אם ניר יפריש אותי. אין לי שום עניין להיכנס בו, גם עכשיו אני לא מדברת רע על ניר כל עוד לא יתחילו את תהליך ההפרשה שלי", כך, לפי הפרסום, אמרה סילמן בימים האחרונים.

סילמן מצידה הכחישה את הפרסום ואמרה: "לא היו דברים מעולם, ניר ואני היינו חברים וכך זה יישאר".

תגיות:נפתלי בנטניר אורבךעידית סילמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה