חדשות בארץ

אלפי מורים הפגינו בתל אביב: שכר הוגן עכשיו

אלפי מורים וגננות מכל רחבי הארץ השביתו את הלימודים חלקית והגיעו להפגין בדרישה לשיפור תנאי שכר ומעמד; יהסתדרות המורים: אלפים נוטשים, אנחנו נלחמים על עתיד המדינה

  • כ"ט אייר התשפ"ב
(צילום: David Cohen/Flash90)(צילום: David Cohen/Flash90)
אא

תחת הכותרת "דורשים שכר הוגן עכשיו", הפגינו אחר הצהריים (שני) אלפי מורים וגננות מכל רחבי הארץ ברחבת מוזיאון תל אביב, בדרישה לשיפור מיידי בתנאי שכרם ומעמדם. את ההפגנה ארגנה הסתדרות המורים במחאה על שכרם הזעום של המורים והמשא ומתן המדשדש מול משרד האוצר. בהסתדרות המורים בראשות יפה בן דוד הבהירו כי מדובר ב'יריית הפתיחה', וכי לא יהססו גם להגיע להשבתה מלאה של המערכת אם דרישותיהם לא ייענו: "אלפי מורים נוטשים, אנחנו נלחמים על עתיד המדינה".

המורים והגננות הגיעו בהסעות מאורגנות מכל רחבי הארץ, והניפו שלטי מחאה בהם נכתב בין היתר: "ישראל מתייבשת מגננות ומורות", "המורה הזה הוא עני", "מורה טוב הוא מורה בלי חיים", "אני חמורה במשרה מלאה" ו"מסביב לשעון בלי ממון".

הסתדרות המורים דורשת להעלות את שכר המורים המתחילים ל-10,000 שקלים, וכן להעלות את שכר המורה הוותיק באופן משמעותי.

ראש עיריית תל אביב יפו, רון חולדאי, אמר בנאומו: "התרגלנו מדי שנה לאיומים ששנת הלימודים לא תיפתח, אבל השנה לא צריך לאיים - פשוט לא נוכל לפתוח את שנת הלימודים כסדרה. מצוקת כוח האדם עצומה, במערכת החינוך בתל אביב בלבד חסרים יותר מ-6,000 עובדי הוראה. אני מבקש מההורים להיות שותפים למאבק המורות והגננות של הילדים והילדות שלכם, ולא לקחת את עובדי מערכת החינוך כמובנים מאליהם".

תגיות:הסתדרות המוריםמערכת החינוך

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה