חדשות בארץ

הצעת חוק חדשה: סוף להנפת דגלי הרשות הפלסטינית באוניברסיטאות?

בצעד לא שגרתי, ועדת השרים לחקיקה אישרה הצעת חוק של האופוזיציה האוסרת הנפת דגלי הרשות הפלסטינית. הוחלט כי חברי הקואליציה יקבלו חופש הצבעה

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

האם בקרוב תיאסר בחוק הנפת דגלי הרשות הפלסטינית באוניברסיטאות?

ועדת השרים לחקיקה החליטה היום (ראשון), בצעד חריג, לאשר הצעת חוק של האופוזיציה האוסרת להניף דגלי אויב, ובכלל זה דגל הרשות הפלסטינית במוסדות חינוך הממומנים על ידי המדינה, לרבות אוניברסיטאות.

עוד הוחלט כי הקואליציה תאפשר חופש הצבעה על הצעת החוק שיזם ח"כ אלי כהן (ליכוד), מה שעשוי להביא לאישור החוק של נציג האופוזיציה בקולות חברי תקווה חדשה, ימינה ואולי גם ישראל ביתנו. זאת למורת רוחם של חברי סיעת רע"ם וסיעת מר"צ, החברות בקואליציה.

כזכור, לפני מספר ימים התחוללה סערה במדינה בעקבות הפגנה שקיימו סטודנטים ערבים באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע לציון 'יום הנכבה', במהלכה הניפו את דגלי הרשות הפלסטינית.

בדיון בוועדת השרים לחקיקה, טענה השרה תמר זנדברג (מרצ) כי "זה לא מפריע לאף אחד שמניפים דגלים באוניברסיטה". שר השיכון זאב אלקין (תקווה חדשה) הגיב באומרו כי "זה מאוד מפריע לסטודנטים, למשפחות השכולות שיקיריהן נרצחו, והרשות הפלסטינית ממשיכה לשלם לרוצחים סכומי עתק".

שר התקשורת יועז הנדל (תקווה חדשה) ציין בדיון כי "הנפת דגלי הרשות הפלסטינית  מפריעה לסטודנטים שהם חלק ממשפחות שכולות".

יוזם החוק, ח"כ אלי כהן, (ליכוד) אמר בתגובה להחלטת ועדת השרים לחקיקה כי "את הצביעות וההסתה של חלק מערביי ישראל יש לעצור. מי שאגב רואה עצמו כפלסטיני יקבל מאיתנו את כל הסיוע הנדרש לעבור במסלול חד-כיווני לעזה".

תגיות:דגלהרשות הפלסטיניתאוניברסיטהועדת השרים לחקיקה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה