חדשות בארץ

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד נבחר לכהונה נוספת

לאחר ניצחונו על עופר עיני הכריז בר-דוד: "העובדים בישראל רוצים מנהיגות אמיצה, אחראית, ממלכתית, נקיית כפיים וישרת דרך"

(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)
אא

העובדים אמרו את דברם: יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד נבחר לכהונה נוספת, לאחר שגבר אתמול (שלישי) ברוב גדול על היו"ר לשעבר עופר עיני.

למעלה מ-254 אלף בעלי זכות בחירה, בהם עובדים וגמלאים, מימשו את זכותם והצביעו למוסדות הנבחרים של ההסתדרות. שיעור ההצבעה הסופי עמד על 42.3%.

בתום שקלול התוצאות הסופיות בקלפיות המגורים ובקלפיות שהוצבו במקומות העבודה, להלן התפלגות הנתונים: בר-דוד קיבל כ-78% מקולות הבוחרים, וגבר בפער של כ-140 אלף קולות על עיני, שהתמודד מולו על התפקיד וסיים עם כ-22% מהקולות.

ההצבעה התקיימה באמצעות עמדות ממוחשבות שהופעלו בשיתוף קבוצת מלם תים ביותר מ-2,000 תחנות קלפי ברחבי המדינה. המערך החדשני, שהחליף את הפתקים ואת תיבות ההצבעה, הפך את מערכת הבחירות בהסתדרות למערכת הבחירות הממוחשבת הגדולה ביותר שהתקיימה עד כה בישראל.

לאחר בחירתו המחודשת, אמר בר-דוד כי "העובדים בישראל אמרו היום בקול גדול: "רוצים מנהיגות אמיצה, אחראית, ממלכתית, נקיית כפיים וישרת דרך".

יו"ר ההסתדרות הנבחר הוסיף: "המספרים מדברים בעד עצמם. השגנו ניצחון סוחף, שמשקף תמיכה אדירה של מאות אלפי עובדות ועובדים בישראל. זהו ניצחון לדרך שלנו. ההסתדרות בראשותי תמשיך ללכת קדימה ולהיות הבית של העובדות והעובדים בישראל ולהבטיח את עתידם וזכויותיהם".

תגיות:ארנון בר-דודעופר עיניההסתדרות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה