חדשות בארץ

הרשת זועמת על תגובתה של אוניברסיטת בן גוריון: "עד מתי תעצמו עיניים?"

"די להתייפייף מול שונאינו", "זריקת אחריות הכי גדולה שראיתי", "בואו לפחות תגידו את האמת", "איזו היתממות. הדגל הזה מסמל הרבה יותר מדגלה של הרשות הפלסטינית": הרשת כועסת על תגובתה של אוניברסיטת בן גוריון, נוכח האישור להנפת דגלי הרשות הפלסטינית, בשטחה

אא

הרשת זועמת על אוניברסיטת בן גוריון, לאחר שפרסמה פוסט ובו הסבר על הסיבה שהובילה לאישור הנפת הדגלים בשטחה, על ידי סטודנטים ערביים. "למה הרשנו להניף את דגל פלסטין בקמפוס?", נכתב בהודעה מטעם האוניברסיטה. "פעם ראשונה שסטודנטים בקמפוס ביקשו לקיים הפגנה ולהניף את דגל פלסטין. בדקנו, וחוות הדעת המשפטית של היועץ המשפטי לממשלה שקיבלנו, היא שמותר למפגינים להניף את הדגלים. היועמ"ש נשען על כך שמדובר בדגל של הרשות הפלסטינית, איתה יש לממשלת ישראל הסכמים. 

"מובן לנו שהמחזה לא היה פשוט, וכאב לרוב חברי קהילת האוניברסיטה. אנחנו גאים בסטודנטים שלנו משני קצוות המתרס, שהשכילו להביע את דעתם ולמחות באופן דמוקרטי, כזה שלא התדרדר לגילויי אלימות, בהם חזינו במקומות אחרים. זו החוזקה שלנו".

בתגובה לפרסום ההודעה, אלפי גולשים הביעו את זעמם על כך שעל אף שיש כאן וידוי שהמחזה לא היה פשוט עבור רוב חברי האוניברסיטה - האוניברסיטה לא הביעה את התנצלותה, ולא אמרה כי מעשים כאלו לא יישנו בעתיד. 

הנה כמה מהתגובות הנבחרות שמצאנו לצד הפוסט:

 

***

 

 

***

 

 

***

 

***

 

 

***

 

 

***

 

***

 

 

***

 

תגיות:דגליםבן גוריוןאש"ף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה