סמארטפונים ואינטרנט

עדן הראל מפתיעה: "אני מתנתקת. מפסיקה לעקוב אחרי אנשים ברשתות החברתיות"

אושיית הרשת ומגישת הטלוויזיה עדן הראל הודיעה כי היא מפסיקה לעקוב אחרי אנשים ברשתות החברתיות. היא הסבירה את הצעד: "רוצה להתחבר לעולם האמיתי"

  • ח' אייר התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מגישת הטלוויזיה ואושיית הרשת עדן הראל הפתיעה את עוקביה, כשהודיעה בסוף השבוע האחרון שהיא מורידה "עוקב" מכל מי שעקבה אחריו עד היום ברשתות החברתיות, ובוחרת להתחבר מחדש לעולם האמיתי.

בפוסט המסעיר ציינה הראל שהיא מפסיקה לעקוב אחרי רבים. "רק רציתי להגיד לכל החברים שלי שאני אוהבת מאוד שלא יעלבו, אבל אני עושה לכולם unfollow", כתבה בפוסט שפרסמה בפייסבוק ובאינסטגרם שלה. "לא כי הם לא מעניינים אותי, אלא כי אני רוצה לצאת לחופשי", הסבירה את הצעד בו נקטה.

"אני רוצה לחזור לקרוא יותר ממה שאני עושה היום. אני רוצה לסרוג הרבה יותר ממה שאני סורגת היום ואני רוצה להתרכז בחיים שלי, במשפחה שלי ולא באנשים אחרים.

היא הבהירה: "אמשיך להעלות תכנים, כי אני מאמינה בהשפעה ובכוח שיש למדיה המהירה הזאת, אבל הולכת לנסות ולגמול את הדעת שלי מגירויים מהירים. רוצה לחיות את החיים שלי בפשטות. תאחלו לי בהצלחה, מבטיחה לעדכן אם הצלחתי או כמה קשה לי".

הראל קיימה את הבטחתה. מבט בעמוד האינסטגרם שלה חושף כי אכן מספר האנשים הנעקבים על ידה בעמוד האינסטגרם שלה עומד על 0, כשמספר העוקבים שלה הוא 113 אלף.

"איפה כתוב שיש נשמה? את יכולה להוכיח שיש נשמה?", שאל עודד את עדן אשתו, באחד הראיונות הכי מחזקים ויפים שתראו. צפו בראיון המרתק והמשעשע:

 
כך הובילה עדן את חייו של בעלה, עודד מנשה, לחיי עולם התשובה: צפו בראיון מרתק, שבו הזוג נחשף כפי שמעולם לא נחשף. עדן מראיינת עם שאלות נוקבות ולא קלות את בעלה עודד, שעונה תשובות כנות. אל תפספסו. "אי אפשר לשרוד בעולם בלי ללמוד תורה", הוא אומר. צפו:

"הייתי רואה אנשים דתיים ברחוב, וכועסת עליהם מאוד"

תגיות:רשתות חברתיותעדן הראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה