לאחר המחאה במהלך נאומו של ראש הממשלה - חברי הכנסת עידית סילמן ועמיחי שיקלי הגיעו אמש (רביעי) לביתם של הרצל ומירב חג'אג', הוריה השכולים של שיר הי"ד, שנרצחה בפיגוע בארמון הנציב.

לאחר הביקור, אמרה ח"כ עידית סילמן לערוץ 7: "הגעתי בכדי לחזק את המשפחה ולחבק. לשמוע את אחותה היקרה של שיר מספרת אודותיה, זכרונות, חלומות ובעיקר רגעי החסר המשותפים להן. הרצל ומירב הלכו איתנו דרך ארוכה, משפחה שמסרה את היקר מכל ושילמה את המחיר הנוראי למען המדינה שלנו. היחס אליהם מייצג את כל עולם הערכים של החברה הישראלית.

"משפחת חג'אג' נמצאים כעת בליבו של פרוייקט ייחודי לעילוי נשמת בתם שיר הי"ד בבניית מקווה טהרה", הוסיפה סילמן. "שיר היקרה הי"ד עם הלב הטהור והזך שלה, הפיצה אור לכל הסובבים אותה ונתינה עצומה בחיוך תמידי. אשרי כל מי שיוכל להרתם ולתרום , זה המינימום שאנחנו יכולים לעשות עבור המקום הכי טהור ומטהר שיש. אשריכם ישראל".

ח"כ עמיחי שיקלי אמר לערוץ 7: "הוזמנתי לאירוע זכרון בסלון בבית משפחת חג'אג' והתרגשתי לקחת חלק וללמוד על שיר. ההתמודדות של הרצל ומירב עם השכול מעוררת השראה. העשייה וההנצחה באמצעות חסד וההשפעה על המדיניות הציבורית בכל הנוגע בטרור מוערכת ואני מוקיר את פועלם", דברי שיקלי.

כזכור, במהלך נאומו של ראש הממשלה בנט בטקס המרכזי לנפגעי פעולות האיבה, הניפה מירב חג'אג' שלט עליו נכתב "בנט, מי שהקים ממשלה עם תומכי טרור - לא רצוי פה". מהומה פרצה במקום, ובמשך דקות ארוכות מנעו ממנו להתחיל את נאומו. הצעקות והקולות של חלק מהמשפחות השכולות נשמעו בקול רם.

הרצל חג'אג' מסר: "לפני הבחירות הבטיח בנט לנו באופן אישי, ולהרבה מאוד משפחות שכולות להילחם בטרור איתנו, יד ביד, כדי למנוע את הפיגוע הבא. אבל אחרי הבחירות הוא הפר את הבטחתו והקים ממשלה עם רע"מ ועם האחים המוסלמים, שהם תומכי טרור מוצהרים, גם לפי דברי בנט עצמו.

"נפגשנו איתו בכנסת כשבוע לפני הקמת הממשלה, ואמרנו לו שאם אכן יקים ממשלה עם רע"מ, מבחינתנו מדובר בחציית קו אדום שלא נוכל להשלים עימה ושלא נשתוק עליה", חשף האב השכול. "עכשיו אנחנו פשוט מקיימים את מה שהבטחנו - הוא לא יכול לחבק ביד אחת את תומכי המחבלים וביד השנייה לחבק אותנו. מירב ואני הצבענו לבנט בבחירות, והתנדבנו במטה שלו במעלה אדומים כי האמנו להבטחות שלו שייקח את השלטון ימינה יותר ויילחם בטרור. כל מטרתנו היא רק למנוע את הפיגוע הבא".