חדשות בארץ

15 נרצחים בגל הטרור | השר שי: "יצאנו יחסית בשלום מחודש רמדאן"

למרות 15 הקורבנות שנרצחו במהלך גל הטרור הנוכחי, טען שר התפוצות נחמן שי כי "ההתנהגות הזהירה והמאופקת" של הממשלה הביאה לכך שישראל יצאה "יחסית בשלום" מחודש הרמדאן. חבר הכנסת אופיר כץ: "פשוט אין לתאר את הממשלה הרעה הזאת"

  • ל' ניסן התשפ"ב
השר נחמן שי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)השר נחמן שי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

שר התפוצות נחמן שי התייחס הבוקר (ראשון) לגל פיגועי הטרור, האחרון שבהם התרחש במהלך השבת. "יצאנו יחסית בשלום מחודש רמדאן", אמר בריאיון לגלי צה"ל. "מצר על הפיגוע בסוף השבוע ועל אחרים, אבל אנחנו יכולים לרשום לעצמנו שההתנהגות הזהירה והמאופקת הצליחה להשיג תוצאות טובות".

דבריו של שי עוררו זעם רב ברשתות החברתיות. יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', כתב: "15 נרצחים הי"ד. אבל הממשלה שרדה ותנאי השרד ממשיכים אז 'יצאנו יחסית בשלום מחודש הרמדאן'. נותן פייט לא רע לעוצמת הניתוק של עמר בר-לב".

חבר הכנסת אופיר כץ מהליכוד הגיב: "עברנו חודש דמים אכזרי וקשה שלא ידענו כמותו שנים רבות. כל יומיים! כל יומיים נרצח ישראלי בחודש הזה, ומבחינת הממשלה עברנו אותו בשלום. אין, פשוט אין לתאר את הממשלה הרעה הזאת. איך לעזאזל אפשר להגיד תוצאות טובות על חודש שבו נרצחו 15 ישראלים???".

בליכוד אמרו בתגובה: "15 ישראלים נרצחו בחודש וחצי האחרונים. הממשלה בתגובה: 'יצאנו בשלום'. במקום לעסוק בהישרדות פוליטית, מוטב שבנט ולפיד יבקרו את המשפחות השכולות - דבר שהם לא עשו עד היום".

תגיות:רץ ברשתטרורנחמן שי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה