חדשות בארץ

בנט: אני לא ביבי, ילדיי אינם יאיר. הליכוד: בנט יורד מהפסים

ראש הממשלה נפתלי בנט עלה למתקפה אישית נגד ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ובני משפחתו: "יש כאן מהלך לצייר את כולם כמושחתים, אבל אני לא ביבי, גילת היא לא שרה, ילדיי אינם יאיר". בליכוד הגיבו בחריפות: "בנט ירד לשפל המדרגה"

בנט (צילום: Marc Israel Sellem/POOL)בנט (צילום: Marc Israel Sellem/POOL)
אא

נמשכת הסערה בעקבות החשיפה של איילה חסון בחדשות 13, לפיה ההוצאות של בית משפחת בנט ברעננה הסתכמו בכ-50 אלף שקל בממוצע לחודש על חשבון משלם המיסים – לא כולל הוצאות האבטחה ומשכורות העובדים.

בהמשך לתגובה מפורטת שהוציאה לשכתו מוקדם יותר בנוגע להוצאות המעון ברעננה, פרסם הערב ראש הממשלה נפתלי בנט פוסט בפייסבוק בו תקף את ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ואת בני משפחתו: "מזה תקופה ארוכה יש מי שמקדם ספין 'מעון ראש הממשלה', שנועד להשחיר אותי ואת משפחתי", פתח. "אם הייתי צופה תמים שלא מכיר את העובדות, את הנהלים, ואת העבר, ייתכן שגם אני הייתי משתכנע. לתעמולה יש כוח. אבל הסיפור הוא פשוט לא נכון, ולא הוגן. והוא מנוצל כדי לפגוע בי ובמשפחתי, וביכולת שלי להמשיך לנהל כאן את המדינה".

"אני אומר ליריביי: תתווכחו איתי עניינית. על המדיניות שלי, על הדרך בה נלחמתי בקורונה או בטרור. אני לא חושש מביקורת, אפילו מקשיב לה כשצריך. אבל הניחו לשקרים".

לאחר שהציג את הנתונים, שלטענתו מוכיחים כי ההוצאות בתקופת כהונתו פחותות משמעותית מאשר בתקופת נתניהו, עלה בנט למתקפה אישית נגד משפחת נתניהו: "אז מה קורה כאן בעצם? יש כאן מהלך לצייר את כולם כמושחתים. אבל אני לא ביבי, גילת היא לא שרה, ילדיי אינם יאיר. המספרים לפניכם. ההוצאות של בית ראש הממשלה פחתו באופן דרמטי בתקופתי. הניסיונות להציג אותי כנהנתן פשוט מצחיקים".

בליכוד הגיבו בחריפות על דבריו של בנט: "כשהממשלה שלו קורסת – בנט יורד מהפסים ותוקף בשקרים ובהשמצות את רעייתו וילדיו של ראש הממשלה לשעבר נתניהו".

"כראש ממשלה, גם כשהיה נתון למסע רדיפה והשמצות אכזרי נגדו ונגד משפחתו במשך למעלה מ-20 שנה, נתניהו לא הוציא תגובה כזו שמסיתה נגד ילדיו או רעייתו של יריב פוליטי. בנט ירד לשפל המדרגה. הוא איבד את העשתונות בגלל תחקיר אחד של עיתונאית שעשתה את עבודתה נאמנה וביקרה את הממשלה. כנראה שהוא התרגל רק לתקשורת מלטפת".

"שום פוסט שקרי ובכייני לא יסביר מדוע בנט החליט לבזבז 50 מיליון שקלים מכיסם של אזרחי ישראל על שיפוץ ביתו הפרטי ברעננה – ללא אישור ובניגוד לחוק", הוסיפו בליכוד. "יואיל בנט לפתוח את ביתו לציבור כדי שכולם יוכלו לראות את היקף השיפוצים, עבודת הנגרות, המרתף החדש, הפרקטים, המסכים ועוד – דבר שמשפחת נתניהו מעולם לא עשתה בביתה הפרטי".

תגיות:נפתלי בנטמעון ראש הממשלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה