פעילות הידברות

ה"מופת" של הסיום והצ'אנס האחרון ל"יין הסיומים"

הייחודיות בתאריך פטירתו של מרן הגר"ח קנייבסקי זצ"ל, והסיכוי הנדיר לקבל מ"יין הסיומים" המפורסם מתוך מעמד ה"סיום" שערך בכל שנה בערב פסח

  • י"א ניסן התשפ"ב
אא

אך לפני שלושה שבועות צעדנו כולנו אחר מיטתו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי זצ"ל, פאר הדור והדרו.

בני משפחתו של מרן מספרים בפליאה כי כידוע, מנהגו של מרן זצ"ל היה לסיים את כל התורה כולה, ש"ס בבלי וירושלמי, הלכה ואגדה, זוהר ומדרשים, מדי שנה בשנה. בכל יום היה מקפיד על ה"חובות" היומיות, כפי שכינה אותן, כדי לזכות לערוך מדי ערב פסח את ה"סיום" המפורסם.

והנה, בשנה מעוברת, בה יש חודש נוסף, היה מרן זצ"ל מסיים את תלמודו השנתי בפורים, ואת החודש הנותר היה מקדיש לעבודה על כתביו. כך, מדי שנה מעוברת זכינו לספר נוסף ממרן שר התורה זצ"ל.

באופן בלתי נתפס, נפטר מרן בפורים דמוקפין בשנה מעוברת, בדיוק לאחר שסיים את "חובותיו" לשנה זו וסיים שוב ללמוד את כל התורה כולה.

כזכור, בכל אירוע "סיום" כזה, עשה מרן "לחיים", והיין ממנו שתה היה יין סגולה שנודע גם כ"יין הסיומים" ורבים הזקוקים לישועה נטלו ממנו. למרבה הצער, הסגולה הנדירה הזו כבר לא תלווה אותנו בשנים הבאות.

עם זאת, עדיין ישנם שרידים מיין הסיומים המבורך, ובברכת מרן הגר"ח זצ"ל, יזכו תורמי "קמחא דפסחא" של הידברות לקבל מהיין הנדיר והסגולי הזה.

לתרומות לחצו כאן.

תגיות:יין הסיומיםקמחא דפסחא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה