חדשות בארץ

הנרצח השלישי בפיגוע: ברק לופן הי"ד

לאחר שעות ארוכות של מאבק על חייו, נאלץ הצוות הרפואי בבית החולים איכילוב לקבוע את מותו של ברק לופן הי"ד. בכך עלה לשלושה מספר הנרצחים בפיגוע בתל אביב

לופן הי"ד (התמונה - באדיבות המשפחה)לופן הי"ד (התמונה - באדיבות המשפחה)
אא

ברק לופן, שנפצע אמש (חמישי) בפיגוע הירי בתל אביב, נפטר היום מפצעיו בבית החולים איכילוב. בכך עלה לשלושה מספר הנרצחים בפיגוע.

לופן הי"ד, בן 35, תושב גבעת שמואל, גדל בקיבוץ גינוסר. הוא נפצע באורח אנוש מירי המחבל. לאחר שעות ארוכות של מאבק על חייו, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. הוא הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים, הורים ואחים. הלווייתו תתקיים ביום ראשון בקיבוץ גינוסר.

ממשפחתו של לופן נמסר: "ברק אהובנו, נכד של מייסדי קיבוץ גינוסר, בעל ואב למופת. ספורטאי בכל רמ"ח אבריו, חבר הסגל האולימפי בתחום הקיאקים ומחנך דור העתיד בתחום. עזב אותנו בטרם עת, המומים, כואבים ואוהבים מאוד".

מוקדם יותר הותרו לפרסום שמותיהם של שני הנרצחים הנוספים בפיגוע - תומר מורד ואיתם מגיני הי"ד. השניים, בני 27 מכפר סבא, היו חברים מילדות. הם יובאו למנוחות ביום ראשון בבית העלמין פרדס חיים בעירם.

"אבל כבד ירד על עירנו", אמר ראש העיר כפר סבא רפי סער. "התעוררנו לבוקר קשה מנשוא, עם הידיעה הקשה על הירצחם של שני בני העיר היקרים שלנו - איתם מגיני ותומר מורד בני ה-27, חברי ילדות שגדלו והתחנכו בכפר סבא עירנו, מטובי בנינו".

"התחושות קשות ומעורבות בכעס, תסכול וכאב", הוסיף ראש העיר. "אין מלים ואין נחמה למי שאיבדו את ילדיהם. אנחנו נתמוך במשפחות ונעשה הכל על מנת לשמור על חיינו ולהמשיך במאבק עד שננצח, כי אין לנו ברירה ואין לנו ארץ אחרת. אני מאחל החלמה מהירה לפצועים ושולח תנחומים בשם העיר כולה למשפחות הנרצחים. לא נתפס והלב נשבר".

המחבל, תושב מחנה הפליטים ג'נין, פתח אמש, בסביבות השעה 21:00, באש לעבר יושבים במסעדת "אילקה" ברחוב דיזנגוף ולעבר עוברי אורח, ונמלט מהמקום. לאחר מצוד של שעות, הוא אותר בשעות הבוקר המוקדמות על ידי השב"כ כשהוא מסתתר בסמוך למסגד ביפו, ונהרג במהלך חילופי אש עם כוח לוחמי שב"כ וימ"מ. לא היו נפגעים בקרב הכוחות.

תגיות:פיגועתל אביב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה