לאישה

עדן הראל על ההתחזקות: "קדושת ה’? אני יכולה לבכות מזה"

במסגרת ערב שהתקיים השבוע, הצהירה עדן הראל באוזני 200 מאזינות כי היא, ובן זוגה עודד מנשה - ממשיכים ומתחזקים. איך הכל התחיל, ומה חושבת הראל על זוגיות וחיי משפחה? הכל בכתבה שלפניכם

אא

עכשיו זה כבר לא סוד: עדן הראל, שהתפרסמה על אקרני הטלוויזיה כבר בגיל 18 כשכיהנה כמנחה הישראלית הראשונה בערוץ האמריקני MTV - מתחזקת ביהדות באופן משמעותי.

צעדה הבוטח של עדן הראל אל קדמת הבמה ב'מרכז שמיים' בתל אביב, לא הסגיר כהוא זה את ההתרגשות שאחזה בה לדבר מול 200 נשים ולספר את הסיפור האישי שלה. אולם לפני שהתחילה בסיפורה, פנתה אל קהל צופיה ואמרה: "אחת זוכרת אותי מה-MTV, אחת אחרת זוכרת אותי אולי ממאסטר שף, אולי מהפוליטיקה שכמעט הייתי בה אך לא טעיתי. תנסו לשחרר את כל מה שיש לכם בתפישות בראש לגביי, ותראו אותי ככה, נקיה, כי אני באה הכי פתוח. ובעזרת השם אני אצליח להגיע אליכן כי זה...", בנקודה זו עוצרת הראל את שצף הדיבור ודמעות גדולות נקוות בעיניה. "אני יכולה לבכות מזה, כי זו קדושת ה'. זה חזק", הוסיפה. 

אמנם השמועות אודות התחזקותם הרוחנית של הראל ובן זוגה עודד מנשה, פשטו לפני מספר שנים, וגם כאן מצהירה הראל על ההתקדמות ואומרת "אנחנו בהחלט לקחנו על עצמנו מצוות, וכבר מזמן יצאנו מ'ארון הקודש'. אי אפשר להתחבא יותר".

 

הראל במפגש פנים מול פנים עם קהל מעריצותיההראל במפגש פנים מול פנים עם קהל מעריצותיה

בהמשך התחזקו בני הזוג ביתר שאת - כשרות, תפילין, שיעורי תורה ועוד ועוד. רק דבר אחד היה קשה לדידם: השבת. "תקופה ארוכה שמרנו רק את השישי. 'מה אתם? - שומרי שישי'", משחזרת הראל בשחוק, "זהו. אנחנו שומרים על השישי בקדושה מהממת. שבת? נגמר. טלוויזיה, וואיי, מה היינו עושים בלי הטלוויזיה?".

עד שבשבת אחת, החליטה הראל שלא עוד. "החלטתי לסחוב עוד קצת, ובבוקר לא נגעתי בחשמל. בכל זאת, הייתה פלטה. אמרתי 'יאללה, בוא נסחוב, נראה'. ובשקט-בשקט שמרתי את כל השבת. פתאום, בצאת השבת הוא אומר לי: 'פספסתי. את שמרת שבת בלעדיי? חוצפנית'. שבת אחרי הוא כבר שמר איתי, ומאז אנחנו שומרים שבת. ברוך ה' כבר איזה ארבע שנים עברו מאז". 

הכוכבת הצעירה סירבה להצעתו של יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט להיכנס לפוליטיקה, בתואנה כי 'אני פשוט לא מתאימה. אני רגשית מדי'.

הראל מנצלת את הבמה ואת המעמד הייחודי (שבו השתתפו נשים מכל גווני הקשת, כולל חברותיה - רינת גבאי, לינור אברג'יל וגילת בנט...אשתו של נפתלי כמובן) ומספרת על הזוגיות כפי שהיא חיה אותה כיום, כאישה שומרת תורה ומצוות. "איפה היינו בלי טהרת המשפחה, ואיך אפשר בכלל זוגיות בלי טהרת המשפחה?", היא מסכמת בשאלה שאומרת הכל. 

תגיות:טהרהסלבסנשים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה