חדשות בארץ

בצל הפיגוע: ח"כית ימינה מאשימה את האופוזיציה ב"ניסיון התססה"

ברקע הפיגוע הרצחני בבני ברק, חברת הכנסת שירלי פינטו מימינה קראה לאחדות וטענה כי האופוזיציה מסכנת את המשך קיומה של ישראל. דבריה זכו למאות תגובות זועמות

  • כ"ז אדר ב' התשפ"ב
(צילומים: פלאש 90)(צילומים: פלאש 90)
אא

חברת הכנסת שירלי פינטו מימינה חוללה הבוקר (רביעי) סערה ברשת, כאשר בעקבות הפיגוע הרצחני בבני ברק תקפה בחריפות את האופוזיציה.

"דווקא בעת הזאת, כשגל הטרור מכה בנו, אנחנו חייבים להיות מאוחדים", כתבה פינטו בטוויטר. "ניסיון ההתססה הנצלני והמקאברי של האופוזיציה, מסכן את המשך קיומה של המדינה".

דבריה של פינטו זכו למאות תגובות זועמות. הפעיל החברתי מלוד, מאיר ליוש, הגיב בחריפות: "תגידי, נרצחו חמישה אנשים אתמול בלילה. חמישה!!! ברחובות ישראל, לא על הגבולות. וזה מה שיש לך - חברת השלטון הזה - לומר??? וואו, את פשוט מנותקת ולא ראויה".

יו"ר תנועת "ישראל שלי", שרה העצני כהן, כתבה לפינטו: "תגידי, את לא מתביישת? מה שמפריע לך בעת הזו זו האופוזיציה? היא מסכנת את המשך קיומה של המדינה?".

זו אינה הסערה הראשונה שפינטו מחוללת. בנובמבר האחרון היא תקפה בחריפות את חבר הכנסת עמיחי שיקלי, חברה לסיעה המתנגד לממשלה, כינתה אותו "וירוס בכנסת ישראל" וסירבה להתנצל על כך. חודש קודם לכן, בצל ציון יום הזיכרון לראש הממשלה המנוח יצחק רבין, היא צייצה בטוויטר נגד ראש האופוזיציה בנימין נתניהו והאשימה אותו בהסתה: "‏גם השנה נתניהו השתמש ברצח רבין כדי להסביר שבעצם הוא זה שמותקף", כתבה. "לפעמים נדמה שהוא אף פעם לא עזב את המרפסת ההיא. מסית היה ומסית יישאר".

גם במקרה זה, זכו דבריה של פינטו למאות תגובות בתוך זמן קצר, רובן זועמות, שראו בהם הוכחה למעבר הסופי של ימינה למחנה השמאל. בעקבות הסערה היא מחקה את הדברים, אולם כעבור זמן קצר העלתה ציוץ נוסף בו כתבה: "הוצאתם את הדברים מפרופורציות, בסוף זה יום חשוב שנוגע בפצעים העמוקים בחברה הישראלית". עוד הוסיפה, כי "רצח לא עניין של ימין ושמאל. נתניהו כבר חודשים רבים מסית נגד ראש הממשלה, נגד שרת הפנים והממשלה". גם ציוץ זה זכה למאות תגובות ביקורתיות בתוך דקות.

תגיות:שירלי פינטופיגוע בבני ברק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה