סגולות

סגולות לבחור המבקש להינשא

קורבנות הנשיאים, קריאה לאחר התפילה וכיבוד הורים: סגולות מיוחדות לבחור, לזיווג הגון

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בשבוע הקודם פירטתי סגולה מיוחדת לזכות לזרע בר קיימא. כעת נפנה לסגולה מיוחדת עבור בחור המבקש זיווג הגון. היות שישנן סגולות טובות ומגוונות לכך, נפנה כעת לאחת מהן, שמסוגלת מאוד לזיווג, ובפרט לבחור שמתעכב זיווגו, בין ברצון ובין שלא ברצון. כתב האדמו"ר ר' נחמן מברסלב ב"ספר המידות" בערך "חיתון", שמי שקשה לו למצוא את זיווגו - יקרא קורבנות הנשיאים. עד כאן דבריו.

רמז לדבר, במדרש רבה לפרשת צו. שרבי יהודה אומר, חביב קורבנם של נשיאים לפני הקב"ה כשירה שאמרו ישראל בים. וקשה זיווגו של אדם כקריעת ים סוף, ששם אמרו שירה. לכן קריאת פרשת הנשיאים מסוגלת לכך ביותר. מומלץ שהבחור המבקש למצוא את כלתו יאמר פרשה זו למשך 40 יום ברצף, שיש בכך כוח סגולי, כשם ששמעתי מהצדיק הרב מרדכי אליהו זצ"ל, שהסביר זאת על פי 40 יום שמשה קיבל תורה מפי הגבורה.

א.  מומלץ אחר התפילה, אם אפשר, שעדיין התפילין יהיו מונחות על היד והראש. ומעוצמת האור הנפלא הנמצא על הבחור כשהוא עם התפילין, חל שפע רב. יאמר תחילה את הפרשה הנמצאת בפרשת נשא פרק ז', ומתחילה במילים "ויהי ביום כלות משה להקים את המשכן" ויקרא עד סוף פרשת נשא ויאמר את המילים בנחת ויוצאים בשפתיו ולאחר מכן יאמר מזמור קכ"א שיר למעלות אשא עיני אל ההרים. ויבקש לאחר מכן בהתרגשות: ריבונו של עולם תזכני מאוצר מתנת חינם למצוא במהרה את זיווגי ההגון, וכך במשך 40 יום ברצף ובשמחה.

ב.  דבר נוסף, שהינו חשוב ביותר, על מנת שלא תהיה חסימה למזלו של הבחור, שידאג לשמח את הוריו, וחלילה לא לצערם, משום שצערם של ההורים מחוסר זהירות הילדים בכבודם יכולה לגרום חסימה להצלחתם, לכן תמיד מומלץ להורים למחול וללמד זכות על הילדים ולברכם תמיד. לכן יבקש הבחור מהוריו שיברכוהו למצוא את כלתו ובפרט אחר קידוש ליל שבת שבו נפתחים שערי הברכה, וצינורות השפע לכך. ואם ייתכן שהיתה פגיעה בכבודם של ההורים, יבקש סליחתם, ואשריו ואשרי חלקו, וכל המעביר על מידותיו מעבירים לו על כל פשעיו.

בהצלחה לבשורות טובות. בלי נדר בשבוע הבא נביא סגולות נפלאות לבחורה המבקשת את זיווגה.

תגיות:סגולותזיווג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה