חדשות בארץ

נערכים לגשם: באילו ערים יקדימו את יום התחפושות?

המערכת החורפית, שמתנגשת עם פורים המתקרב, מובילה לשינויים בזמני חגיגות התחפושות במוסדות הלימוד. ירושלים, אשדוד ומקומות נוספים כבר החליטו להקדים את אירועי הפורים בבתי הספר

  • י' אדר ב' התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

החורף אמנם מתקרב לסיום, אבל עוד לפני שהוא מסתיים השבוע הקרוב צופן לנו מערכת חורפית למדי, שמתנגשת עם חג הפורים.

כידוע, ביום רביעי תחול תענית אסתר ובימים חמישי-שישי יתקיימו ימי הפורים ושושן פורים. בנוסף, ביום שלישי צפויים לחגוג את חג הפורים במוסדות החינוך, במסיבות פורים מסורתיות וכמובן בתחפושות הילדים. אולם לאור מזג האוויר החורפי הצפוי, במספר ערים ורשויות החליטו להקדים את מועד החגיגות במוסדות החינוך כבר למחר (שני), כדי לאפשר לילדים לחגוג בשמחה, בנוחיות ובאופן מיטבי.

כך למשל בירושלים, בה לפי תחזית מזג האוויר צפוי לרדת שלג על העיר, החליטו בעירייה להקדים את יום התחפושות בבתי הספר. ההחלטה התקבלה בהערכת מצב שקיים ראש עיריית ירושלים משה ליאון עם הגורמים המוסמכים בעירייה בתחומי הבטיחות והחינוך. ליאון מסר: "לא נאכזב את ילדינו ונחגוג בתחפושות ושמחה את החג יום אחד קודם". בארגון ההורים העירוני בירכו על ההחלטה.

מספר מועצות, בהן גוש עציון, הר חברון ומטה בנימין, החליטו גם הן על הקדמת יום התחפושות.

גם העיר אשדוד הודיעה היום על הקדמת יום הפורים במוסדות הלימוד למחר. "מערכת החינוך כולה באשדוד תקדים את פעילות פורים בתחפושות ליום שני מתוך רצון וצורך לאפשר לילדי העיר הנאה מחג פורים לו הם מצפים כל השנה", הודיעו בעירייה.

כאמור, אנחנו נמצאים במהלכה של מערכת חורפית שתלווה אותנו במהלך השבוע הקרוב. הגשם צפוי להמשיך וללוות אותנו בימים הקרובים, עם סיכוי להתחממות קלה לקראת ימי הפורים.

תגיות:פוריםמערכת החינוךמזג אווירירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה