סלבס בהתחזקות

מזל טוב: בת בכורה לנתן גושן

הזמר נתן גושן ואשתו לירון אלביליה חבקו את ביתם הבכורה, שנולדה במהלך השבת האחרונה

  • ג' אדר ב' התשפ"ב
גושן (צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)גושן (צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)
אא

נתן גושן אבא לבת: בשבת האחרונה נולדה בת בכורה לזמר המצליח נתן גושן ולאשתו לירון אלביליה.

כזכור, השניים התחתנו בחודש מרץ 2021, כאשר מיקום החתונה נשמר בסוד ונשלח לרשימת האורחים בלבד. את החופה והקידושין ערך הרב יגאל כהן, ראש מוסדות 'יביע אומר'. כן השתתפו הזמרים חנן בן ארי וישי ריבו.

נתן גושן, 35, נחשב לזמר מוערך בישראל ובעולם כולו. בשנים האחרונות התקרב לתורה ולמצוות. במהלך שאלות ותשובות שהעניק לגולשיו באינסטגרם, אמר שהדבר הראשון שהוא עושה כשהוא קם בבוקר זה להתפלל ושהוא משתדל ללמוד תורה מדי יום. כשנשאל האם הוא מתנחם באמונה כששום דבר לא הולך לו, גושן ענה: "אמונה היא לא מצב בינארי. איש האמונה מטייל על הספקטרום, עולה ויורד, ואיתו יורדת ועולה הנחמה מהאמונה שלו. ברגעי האמונה בוודאי שאתנחם, זה אפילו מחייב", כתב גושן והמשיך: "בעולם של אלוקים, הרצון שלי הוא לא הדבר הכי חשוב. יש אמת, מולה נמדדים ואליה שואפים. ברגעים בהם אני זוכה להחזיק באמונה – באמת אני חווה תחושה שאין לה מילים. אבל אם מוציאים את אלוקים מהמשוואה, ההיגיון דורש להפסיק לחפש הרמוניה בין הרצוי לבין המצוי. האקראיות לא מבטיחה ולא מקיימת, וגם ככה החוויה הרגשית של האדם בעולם תלויה בפרשנות שהוא נותן למה שקורה לו, ולא במה שהוא חווה מבחוץ, ועל זה צריך לעבוד".

גושן הוסיף וסיפר מה גרם לו לחזור בתשובה: "אחותי הילה התחזקה לפניי, יצאה לתהליך משלה של חזרה בתשובה והספרים שקירבו אותה ליהדות היו בבית. אני הייתי ילד חילוני לגמרי, ויום אחד כשהיא לא היתה בבית, מתוך סקרנות, הלכתי לבדוק בעצמי ופתחתי את הספר 'השתפכות הנפש', של רבי נחמן מברסלב. באותם רגעים של קריאה אז - הבנתי שהנשמה שלי צריכה התייחסות.

"קצת אחרי גיל 15 עזבתי את הבית. הרגשתי שאני רוצה לחיות חיים אחרים. זו היתה תקופה של חיפוש, וזה היה הרגע שבו החלטתי לשים כיסוי ראש. שמתי כיפה, גידלתי פאות אני שומר שבת, שם ציצית. התהליך שלי גם הבהיל את אמא שלי מאוד. כולם חיכו מסביב שזה יהיה עוד משהו שיחלוף כמו כל השיגעונות שלי. אבל אצלי זה רק התחזק".

"בעשור האחרון הגשמתי כל כך הרבה חלומות גדולים שחלמתי כילד", שיתף גושן. "הרבה ימים של אושר שכבר אי אפשר לספור. ימים שהפכו לעיסה גדולה של הכרת הטוב.

"כל הרגעים הטובים שחוויתי, אם אחבר אותם יחד, לא יתקרבו לעונג הגדול שאני מקבל כל סופשבוע, כשאני פוגש פנים מול פנים את אהובתי הנצחית, חברת האמת שלי, שבת קודש", סיים גושן את דבריו.

מהו מקור המנהג לברך את הילדים בערב שבת, ומהי המשמעות? הרב זמיר כהן משיב בקצרה:

  

תגיות:תינוקתנתן גושן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה