חדשות בריאות

גל האומיקרון: ירידה חדה במספר המאומתים החדשים. מניין הנפטרים זינק ל-9,841

במהלך היממה האחרונה אומתו 10,354 בני אדם חיוביים לנגיף. 832 חולים מאושפזים במצב קשה, מתוכם 317 במצב קריטי

  • י"ט אדר א' התשפ"ב
(צילום: יוסי זילגר / פלאש 90)(צילום: יוסי זילגר / פלאש 90)
אא

נמשכת הירידה החדה במספר המאומתים ליום: הבוקר (ראשון) מעדכן משרד הבריאות כי ביממה האחרונה אותרו בישראל 10,354 חולי קורונה חדשים. מדובר במספר המאומתים הנמוך ביותר ליום מאז ה-4 בינואר 2022. גם אחוז הבדיקות החיוביות נמצא גם הוא בירידה ועומד על 20.61%.

במהלך שבעת הימים האחרונים אומתו בישראל 135,275 חולי קורונה חדשים. זוהי ירידה של 43.8% לעומת השבוע שעבר. גם במניין החולים קשה החדשים חלה ירידה: במהלך השבוע האחרון אושפזו 575 בני אדם במצב קשה. מדובר בירידה של 36.7% לעומת השבוע שעבר.

נכון להיום, 1,848 חולי קורונה מאושפזים בבתי החולים. 832 מהם במצב קשה, מתוכם 265 מחוברים למכונות הנשמה. 317 מהחולים מאושפזים במצב קריטי.

מניין נפטרי הקורונה מאז פרוץ המגיפה זינק ל-9,841. בשבוע האחרון נפטרו 168 חולי קורונה, ומתחילת השנה הלועזית, ב-50 הימים האחרונים, נפטרו כ-1,100 חולים.

בהמשך היום יתקיים דיון מכריע בין ראש הממשלה נפתלי בנט לבכירי משרד הבריאות. הדעה הרווחת במשרד הבריאות היא שרובן המוחלט של הגבלות הקורונה תוסרנה, וחובת עטיית המסיכות תישאר על כנה. דיון נוסף בנושא צפוי בעוד כשבועיים, וייתכן שתתקבל החלטה שונה לאור המשך הירידה בתחלואה.

בסוף החודש צפוי לפוג תוקפו של מתווה הבדיקות במערכת החינוך, ולכן הממשלה תידרש להחליט אם לסיימו או לחדשו. שר הבריאות ניצן הורוביץ תומך בהפסקת מתווה הבדיקות במערכת החינוך. גם שרת החינוך יפעת שאשא ביטון תמשיך להתעקש על המשך ביטול הבידודים לילדים, כחלק מתהליך החזרת המשק לשגרה. בנט טרם גיבש את עמדתו בנושא.

"ביזיון גדול ופשע מוסרי" - ארז צדוק מתפוצץ על הממשלה:

(קרדיט: ערוץ 14)

תגיות:קורונהאומיקרון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה