חדשות בארץ

האסון בחתונה | מצבו של החתן מוסיף להיות קשה: "נאבקים על חייו. לא ציפינו לפגיעה כה קשה"

יש לכם לב? קרעו את השמים לרפואתו של החתן שנפצע קשה במהלך חתונתו: איתי בן אהובה

  • י"ד אדר א' התשפ"ב
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

מצבו של איתי, החתן שנפצע בחתונתו באורח קשה, מוסיף להיות קשה. הוא מורדם ומונשם, ומאושפז בטיפול נמרץ עם דימום מוחי נרחב.

ד"ר ציון זיבלי, מנהל מחלקת נוירוכירורגיה בבית החולים שיבא בתל השומר, עדכן הבוקר (שלישי) כי "הבחור הגיע אלינו שלשום לאחר שנפל באירוע משפחתי. הוא הגיע לפה מעורפל הכרה ומיד הורדם והונשם. הוא עבר בירור די מהיר בחדר המיון ומצאנו שיש לו חבלת ראש קשה ודימום מוחי נרחב. הוא הועבר בדחיפות לחדר הניתוח, עבר ניתוח מציל חיים ראשוני ומשמה הועבר ליחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגית".

המשנה למנהל בית החולים שיבא, פרופ' ארנון אפק, תיאר אף הוא את האסון הנורא: "היינו בשוק כשעברנו על המקרה של החולה. הפגיעה שלו קשה, לא ציפינו לדבר כל כך קשה. ד"ר זיבלי, הצוות ומנהלת טיפול נמרץ נוירוכירורגיה עושים מאמצים גדולים מאוד כדי להגן עליו. אם יש משהו שאנחנו יכולים ללמוד מזה, זה להיות מאוד זהירים עם ההנפות".

כזכור, האסון התרחש במהלך החתונה, כאשר במהלך הריקודים הונף איתי על גבי פלטה של שולחן. החתן עף אחורה על חלקו האחורי של הראש, וספג חבלה קשה מאוד. הוא התעלף במקום, והובהל לבית החולים.

הסאונדמן שהציל את חייו של החתן מתאר את האסון הכבד: "זה היה נורא ואיום. הצעקות של הכלה לא יוצאות לי מהראש, ושל ההורים שלו". הסאונדמן מוסיף כי הוא וחבריו החליטו שבפעם הבאה שבה חתן יונף באוויר – התזמורת תפסיק מיד את המוזיקה. "אין שום סיבה שחתונה תיגמר ככה. זה פשוט מזעזע. זה לא יוצא ממני. די לדבר הזה, מטורף.

החתונה נהפכה משמחה - ליגון. הסאונדמן מוסיף ומתאר: "כולם היו בהלם. קרובי משפחה לא הרגישו טוב, אחד נפל והתעלף ממש לידי. היה רעש ובלגן. הכלה, במקום לנסוע אחרי החתונה הביתה או לאיפה שהם היו צריכים, באה לבית החולים עם שמלת כלה. זה זיעזע אותי. אתם אמורים לשמוח, זה היום הכי חשוב בחיים שלכם, למה זה נגמר ככה? בגלל הסיטואציה הזאת, כל בעלי התזמורות במגזר החרדי החליטו, ללא יוצא מן הכלל, שאם ירימו חתן או כלה על כיסא או שולחן – באותו הרגע הם יעצרו את המוזיקה. אפשר לשמוח, אבל בדרכים בטיחותיות".

 

בני המשפחה מבקשים להתפלל עבור איתי בן אהובה, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל:

(א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְהוָה. (ב) אֲדֹנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי. (ג) אִם עֲו‍ֹנוֹת תִּשְׁמָר יָהּ אֲדֹנָי מִי יַעֲמֹד. (ד) כִּי עִמְּךָ הַסְּלִיחָה לְמַעַן תִּוָּרֵא. (ה) קִוִּיתִי יְהוָה קִוְּתָה נַפְשִׁי וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי. (ו) נַפְשִׁי לַאדֹנָי מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר. (ז) יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה כִּי עִם יְהוָה הַחֶסֶד וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת. (ח) וְהוּא יִפְדֶּה אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל עֲו‍ֹנֹתָיו.

תגיות:חתונהאסוןתפילה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה