חדשות בארץ

לאור יום: כוחות הביטחון חיסלו שלושה מחבלים חמושים בשכם

כוחות הביטחון חיסלו בעיר שכם שלושה מחבלים, שהיו אחראים לשורה של פיגועי ירי בשבועות האחרונים. בחסדי שמיים, אין נפגעים בקרב הלוחמים

(צילום אילוסטרציה: דובר צה"ל)(צילום אילוסטרציה: דובר צה"ל)
אא

(עודכן: 14:14)

כוחות הביטחון חיסלו היום (שלישי) את חוליית המחבלים מאזור שכם שהייתה אחראית בשבועות האחרונים לשורת פיגועי ירי נגד לוחמי צה"ל ואזרחים ישראלים.

סיכולה של החוליה התבצע בתוך העיר שכם. מהמשטרה נמסר כי הוא התאפשר הודות ל"פעילות מודיעינית ומבצעית משותפת של שב"כ, ימ"מ וצה"ל". שלושה מחבלים חמושים שהיו ברכב נהרגו במהלך היתקלות עם הכוחות. בחסדי שמיים, אין נפגעים בקרב הלוחמים. 

חוליית הטרור הוציאה בתקופה האחרונה לפועל ארבעה פיגועי ירי, שהסתיימו ללא נפגעים. מקורות פלסטיניים דיווחו, כי המחבלים השתייכו לגדודי חללי אל-אקצא של הפת"ח. לדברי גורם ביטחוני, החוליה היוותה "פצצה מתקתקת" וחבריה התכוונו להמשיך בפיגועים.

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, מסר: "במבצע בשומרון חוסלו לפני זמן קצר שלושה מחבלים שפתחו באש על לוחמי הימ"מ, חוליית ירי שאחראית לשורה של פיגועים בשבועות האחרונים כנגד יהודים. כל הכבוד לכוחות הימ"מ המעולים על עוד ביצוע מוצלח".

שר הביטחון בני גנץ אמר: "‏אני משבח את צה"ל, השב"כ והימ"מ שחיסלו היום את חוליית המחבלים שביצעה פיגועי ירי בשבועות האחרונים. בתקופה האחרונה הנחיתי להגביר את פעילות הסיכול מול פיגועי הירי ואת הנוכחות בצירים ובמקומות המרכזיים באיו"ש. נמשיך בפעילות יזומה, נסכל ונשים את ידינו על מי שינסה לפגוע בחיי אדם".

תגיות:חיסולצה"לימ"מ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה