חדשות כלכלה

ציון נכשל לליברמן: 67% חושבים שתפקודו בגל ההתייקרויות – גרוע

סקר חדש שפורסם הבוקר מצביע על כך ש-90% מהישראלים חושבים שהממשלה לא עושה מספיק כדי להילחם ביוקר המחיה. 67% מאשימים את שר האוצר ליברמן

  • ה' אדר א' התשפ"ב
(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)
אא

הציבור ממשיך לזעום על הממשלה: סקר חדש שפורסם הבוקר (ראשון) בערוץ 12 מצביע על כך שבקרב הציבור קיים חוסר שביעות רצון מאופן טיפול הממשלה בגל ההתייקרויות.

הסקר, שנערך על ידי מנו גבע ומכון מדגם עבור "חדשות הבוקר", מצביע על כך ש-45% מכלל הציבור מאשימים את הממשלה בגל עליות המחירים, ולא את רשתות השיווק, היצרנים או הממשלה הקודמת. 90% מהישראלים חושבים שהממשלה לא עושה מספיק כדי להילחם ביוקר המחיה. 45%. עוד עולה מהסקר כי 67% מהציבור סבור שתפקודו של שר האוצר אביגדור ליברמן - גרוע.

על השאלה: "האם לדעתך הממשלה עושה מספיק או לא עושה מספיק כדי להילחם ביוקר המחיה?", השיבו 90%: "לא עושה מספיק", 5% השיבו: "עושה מספיק", ו-5% השיבו: "לא יודע".

על השאלה: "האם לדעתך הממשלה עושה מספיק או לא עושה מספיק כדי להילחם ביוקר המחיה?", השיבו בקרב מצביעי מפלגות הקואליציה 88% כי היא "לא עושה מספיק", ו-7% השיבו כי היא "עושה מספיק". בקרב מצביעי מפלגות הקואליציה, 94% השיבו כי הממשלה "לא עושה מספיק", ורק 3% השיבו כי היא "עושה מספיק".

על השאלה: "מיהו לדעתך האשם העיקרי בגל עליות המחירים במשק?", השיבו 45% כי "הממשלה", 11% השיבו ש"הממשלה הקודמת", 11% השיבו ש"רשתות השיווק", ו-10% השיבו ש"היצרנים". 14% השיבו ש"אין אשם עיקרי - המצב עקב משבר הקורונה".

"מיהו לדעתך האשם העיקרי בגל עליות המחירים במשק?", נשאלו הנסקרים. בקרב מצביעי מפלגות הקואליציה השיבו 24% כי "הממשלה האשמה העיקרית", ו-18% השיבו ש"הממשלה הקודמת". בקרב מצביעי מפלגות האופוזיציה, השיבו 72% ש"הממשלה", ו-4% האשימו את "הממשלה הקודמת".

"איזה ציון אתה נותן לתפקודו של שר האוצר אביגדור ליברמן בטיפול בגל עליות המחירים במשק?", נשאלו הנסקרים. 67% השיבו: "גרוע". 22% השיבו: "טוב". בפילוח לפי מצביעי מפלגות הקואליציה והאופוזיציה, העניקו 50% מקרב מצביעי מפלגות הקואליציה את הציון "גרוע", לעומת 91% מקרב מצביעי מפלגות האופוזיציה שהעניקו לשר האוצר את הציון "גרוע".

"בעקבות גל עליות המחירים במשק, האם לפני שאתה קונה בסופרמרקט מוצר או מותג שאתה רגיל לקנות, אתה בודק או לא בודק את מחירו?", נשאלו הנסקרים. 90% מהם השיבו: "בודק", ו-10% השיבו: "לא בודק".

השאלה האחרונה בסקר היתה: "האם עקב עליות המחירים בחודשים האחרונים שינית או לא שינית את היקף הקניות שלך בסופרמרקט?". על שאלה זו השיבו 44% מהנשאלים: "אני קונה מעט פחות", 35%: "אין שינוי בהיקף הקניות שלי", ו-21% השיבו: "אני קונה הרבה פחות".

תגיות:אביגדור ליברמןהתייקרות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה