חדשות כלכלה

בעקבות המחאה הציבורית: אסם ביטלה את העלאת המחירים

בשל לחץ ציבורי כבד, הודיעה חברת אסם על ביטול עליית המחירים שתוכננה על ידה וכי תספוג את ההתייקרויות בתשומות הייצור ועלויות ההפעלה

  • ב' אדר א' התשפ"ב
מפעל אסם (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)מפעל אסם (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)
אא

בעקבות הלחץ הציבורי: חברת אסם הודיעה הערב (חמישי) כי היא מבטלת את העלאת המחירים שתוכננה על ידה, וזאת לאחר שלפני יומיים הודיעה על דחייה בלבד בייקור המוצרים עד אחרי חג הפסח.

בהודעה מטעם החברה נאמר, כי ההחלטה התקבלה "למרות העובדה כי בשנה האחרונה החברה חוותה התייקרות מצטברת בהיקף חסר תקדים בתשומות הייצור ועלויות ההפעלה". החברה הוסיפה כי "קיבלה היום את ההחלטה לספוג את מלוא ההתייקרויות הללו, על מנת לסייע בהתמודדות עם יוקר המחיה בישראל".

"חשוב לומר כי ההתמודדות עם יוקר המחיה בישראל איננה מונחת על כתפיה של תעשיית המזון בלבד, וכי מדינת ישראל זקוקה לתעשיית מזון ישראלית חזקה, חדשנית ומובילה למען עתיד כולנו", נכתב עוד בהודעת אסם. "יחד עם זאת, אנו מבינים כי על מנת להתמודד עם יוקר המחיה, צריך לחבור יחד בכדי לחפש דרך משותפת הבנויה על תרומה הדדית של כל הגורמים שיכולים לסייע בכך".

מנכ"ל אסם-נסטלה, אבי בן אסאייג, אמר: "החלטתנו להעלות בצורה מתונה את מחירי חלק ממוצרי החברה נבעה מהתייקרויות כבדות במחירי חומרי גלם, אריזה ועלויות התובלה בעולם. אולם מצבם המורכב של רבים מהצרכנים בישראל והלך הרוח הציבורי הביאו אותי למסקנה, כי עלינו לבטל את עליית המחירים ולספוג את מלוא ההתייקרויות. אני משוכנע שמהלך זה יתרום לחיזוק הברית רבת השנים בינינו ובין מיליוני הצרכנים הנאמנים שלנו".

יו"ר הדירקטוריון של החברה, דן פרופר, הוסיף: "אסם נטועה בלב החברה הישראלית מזה קרוב ל-80 שנה. מאז ומתמיד הייתה אסם קשובה לציבור צרכניה. לאורך השנים בנינו מפעלים, ביצרנו את עיירות הפיתוח ופיתחנו תעשייה מפוארת ותחרותית המעסיקה אלפי אנשים ועושה למען צרכניה. אך טבעי הוא שליבנו פתוח לרגשות הצרכנים, ומשום כך החלטנו לשנות את החלטתנו ולבטל את עליית המחירים. אני תקווה כי צעד זה ישמש פתח לתקופה חדשה של מיתון ההתייקרויות במשק".

תגיות:אסםהתייקרויות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה