חדשות יהדות

מטלטל את הרשת: קיימו את עצתו של הרב קנייבסקי – וזכו לילד אחרי 10 שנות ציפייה

הסיפור שמטלטל את הרשת: בני זוג שהמתינו עשור לילדים – קיימו את עצתו של הרב קנייבסקי, הקימו מקווה טהרה מפואר לנשים, וזכו בבן בכור

  • א' אדר א' התשפ"ב
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

משפחת וקסלר, זוג חרדים תושבי בית שמש, חבקו השבוע בן בכור, לאחר 10 שנות ציפייה.

בני הזוג, שהמתינו לזכות בילד במשך שנים רבות, שמעו על עצתו של הרב קנייבסקי, האומר שבניית מקווה הוא סגולה לילדים. הם החליטו לעשות את הלא יאומן – ולבנות מקווה טהרה מפואר לנשים במושב פתחיה.

לאחר מאמץ עצום, הצליחו השניים לגייס למעלה מ-250,000 שקלים, והמקווה המפואר קם ונהיה. חנוכת הבית התקיימה לאחר חג הפסח, והשבוע – 9 חודשים לאחר מכן, חבקו בני הזוג את בנם הבכור.

"מישהו חיבר אותי לעמותת טהרת המשפחה והציע לי לנסות לסייע להם, זאת לאור עצתו של שר התורה הרב חיים קנייבסקי שבניית מקווה היא סגולה להיפקד בילדים", מספר בדמע הרב וקסלר, האב הטרי, ל'כיכר השבת'. "הרב קנייבסקי גם אומר שבניית מקווה היא מצווה כמו 'פריה ורביה'. בסמוך לכך גם נפטר מורי ורבי הרב ניסים קרליץ זצ"ל והיה לי חשוב גם לעשות משהו גדול וחשוב לעילוי נשמתו- והחלטתי לצאת לדרך".

הרב וקסלר, מלמד בתלמוד תורה, מעולם לא התרים או גייס כספים, אך כדי לזכות בשאיפתו הגדולה, הוא החל לאסוף שקל לשקל. "עברתי פשוט בבתי כנסת בירושלים, בבני ברק ובעוד ערים וכך לאט לאט אספתי כספים. כשהגיעה הקורונה וההגבלות לא אפשרו את ההגעה הפיזית - התחלתי פשוט להרים טלפונים לחברים, מכרים ומי שיכול לעזור".

הנס הגדול, כאמור, התקיים בעיתוי מצמרר – 9 חודשים בדיוק לאחר חנוכת המקווה. כהודיה לה' על הילד – החליטו בני הזוג לפעול להקמת מקווה טהרה מפואר נוסף, והפעם במושב תירוש במועצה האזורית מטה יהודה. "אנחנו מודים לה' יתברך על הנס והחסד הגדול שעשה עמנו. המצווה הזו היא זכות גדולה, ולכן החלטתי להירתם למימון בנייה של מקווה נוסף", מסיים האב את דבריו.

הרב זמיר כהן - למה חשוב לטבול במקווה?

 

הרב זמיר כהן - מוקד הכוח של עם ישראל והטבילה במקווה:

תגיות:מקווההריוןהרב קנייבסקי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה