צניעות האשה

"נשימתם של כולם נעצרה. מבטים מבוהלים הציצו מחלונות הבתים"

"יללות סירנה הפרו את השקט. לרגע הכול עצרו את נשימתם, שפתותיהן של שכנות החלו מיד למלמל פרקי תהילים, מבטים מבוהלים הציצו מחלונות הבתים... אנשי 'הצלה' שהיו במקום כבר הרחיקו אותה ממנו על מנת שלא תראה בעיניה את הגרוע מכל"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

"זה היה עוד בוקר שגרתי ושקט בגבעה ב' בביתר עילית. בוקר שגרתי שאינו מסגיר במאומה את הדרמה האיומה שעומדת להתרחש", כך מתחילה עדת ראייה את תיאורה למקרה הדרמטי אותו חזתה ולא תשכח לעולם, ומבקשת לפרסם זאת בכדי לחזק אחרות בעניין הצניעות וכוחה האדיר לפעול ישועות. וכך היא מספרת: "יללות סירנה הפרו את השקט. לרגע הכול עצרו את נשימתם, שפתותיהן של שכנות החלו מיד למלמל פרקי תהילים, מבטים מבוהלים הציצו מחלונות הבתים.

דקות ספורות לאחר מכן התפרסמה הידיעה המצמררת: שלומי, אחד הילדים השוהה אצל המטפלת המסורה והמוכרת, בלע מהאוכל בארוחת הצהריים בצורה לא נכונה לתוך קנה הנשימה. הוא החל להשתעל, אך החתיכה מאנה לצאת. פניו של שלומי הכחילו, ולקול זעקתן של המטפלת והשכנות הוא החל לפרפר.

המטפלת המבוהלת שלא ידעה את נפשה, הבינה כי רק נס גלוי יכול לשנות את המצב ולהחזיר את הילד חי ונושם להוריו. היא פרצה בבכיות נוראות, תוך שהיא פונה לבורא עולם ומתחננת על נפש הילד ואומרת "ריבונו של עולם, הרי אתה יודע שאת הנשמה אני מוסרת עבור הילדים שלך. אנא, רחם עליו, אנא הושיעה נא". אך הזמן הולך ואוזל, כבר חלפו כמעט 3 דקות יקרות ששלומי ללא חמצן, והתקווה הולכת ודועכת. אנשי 'הצלה' שהיו במקום כבר הרחיקו אותה ממנו על מנת שלא תראה בעיניה את הגרוע מכל...

פחד מוות עמד באוויר. הילד נלחם על חייו, היו אלו כמעט נשימותיו האחרונות. אלא שפתאום, מתוך סירוב להיכנע לרוע הגזרה, המטפלת החלה זועקת בבכיות שהיא מבטיחה לקב"ה לקחת על עצמה קבלה קשה במיוחד בצניעות, ומבטיחה לקיימה באדיקות וללא פשרות. ואז השתרר שקט, ולמול עיניהן המשתאות של עשרות נשים מהשכונה שהיו נוכחות במקום, התרחש נס "תחיית המתים" של ממש. הילד החל להשתעל, ותוך שניות ספורות פלט את החתיכה שנבלעה לקנה הנשימה.

אנשי 'הצלה' שכבר יודעים שאחרי תקרית כזו בדרך כלל נגרם נזק בלתי הפיך למוח, לאחר שבמשך דקות ארוכות ויקרות לא הגיע חמצן למוח, הודיעו לה שהסיכויים שילד זה יהיה בריא ושלם הם אפסיים. הם מיהרו להודיע למטפלת שאמנם הילד ניצל ממוות, אך הוא צריך רחמי שמים מרובים כדי שהוא יצא מזה בריא ושלם ללא נזק.

הוא נלקח כמובן הישר לבית החולים לבדיקות מקיפות, ובחסד השם לאחר מספר ימים הילד שב לאיתנו, בריא ושלם.

שכנות רבות שהיו עדות לנס המופלא הזה, וראו בעיניהן את ישועת ה', אמרו זו לזו" תמיד שמענו סיפורים על ישועות ומעשי ניסים למעלה מדרך הטבע על נשים שהתחזקו בצניעות, אבל לראות זאת בעיניים, להרגיש מהי עוצמה של צניעות, עד כמה היא משנה את דרכי הטבע, לחזות בנס עין בעין, זה כבר משהו אחר", ובעקבות כך קיבלו על עצמן גם הן קבלות גדולות והתחזקות בצניעות".

קראו גם:

"בבת אחת צונאמי הכה בחיינו": סיפור על ישועה אדירה שהגיעה בזכות...

"הכרתי את בעלי בגלל חצאית שלבשתי בטעות"

תגיות:צניעותהצלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה