חדשות בארץ

ברוך דיין האמת: אסתר פולארד הלכה לעולמה

אסתר פולארד, שהתמודדה עם מחלת הסרטן, הלכה לעולמה במהלך הלילה, לאחר שנדבקה בנגיף הקורונה

  • כ"ט שבט התשפ"ב
בעיגול: אסתר פולארד (צילום: פלאש 90)בעיגול: אסתר פולארד (צילום: פלאש 90)
אא

אסתר פולארד, רעייתו של יונתן פולארד, נפטרה הלילה (שני) לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן ולאחר שנדבקה בקורונה ומצבה החמיר. 

פולארד סבלה בשנים האחרונות ממחלת הסרטן. לפני כשבועיים היא נדבקה בנגיף הקורונה. בשלב הראשון היא טופלה בביתה, אך כאשר הידרדר מצבה היא אושפזה בבית החולים. הלילה מצבה הידרדר מאוד, והיא הלכה לעולמה.

מבית החולים בו היתה מאושפזת פולארד נמסר: "המרכז הרפואי הדסה מודיע בצער על פטירתה של אסתר פולארד, לאחר שנאבקה במחלה קשה. בית החולים משתתף בצערה העמוק של המשפחה וצוות המערך הסוציאלי מלווה אותה בשעה זו".

"לא תיארתי לעצמי בסיוטים הכי גרועים שלי שאאבד את אסתר", אמר יהונתן פולארד לערוץ 7. "אחרי עשרות שנים שבהן נלחמה למען שחרורי, הרגשתי כל כך חסר אונים שלא הייתי יכול לעזור לה במאבקה על החיים".

פרקליטתו של יונתן פולארד, עו"ד ניצנה דרשן-לייטנר נשיאת ארגון "שורת הדין", מסרה: "אסתר פולארד, לביאה ואישה משכמה ומעלה שנלחמה למען בעלה והובילה את המאבק לשחרורו במשך 30 שנה, הלכה לעולמה הבוקר. היא פעלה ללא חת מתוך אמונה אמיתית בצדקת הדרך. בכל יום היא היתה לצידו, בכל בית מאסר ובכל משבר ולא הביטה ימינה או שמאלה עד שנחתו בסוף באדמת ארץ ישראל כדי להתחיל את דרכם החופשית.

"כל כך כואב לשמוע הבוקר כי נהנתה מהחופש המשותף בסך הכל שנה אחת בלבד", הוסיפה דרשן-לייטנר. "אני שולחת תנחומים כנים ליונתן ולכל המשפחה. יהי זכרה ברוך".

ראש הממשלה נפתלי בנט ספד הבוקר לאסתר ז"ל: "הצטערתי לשמוע על פטירתה של אסתר פולארד, אישה שמסירותה ואהבתה ליונתן פולארד הפכו לסמל לעוצמה, נחישות ואמונה. יהי זכרה ברוך", כתב בנט בטוויטר.

הלווייתה של אסתר פולארד תצא בשעה 16:00 מבית ההספד קהילת ירושלים בהר המנוחות. במטה למען פולארד קוראים לכל עם ישראל לבוא לחלוק כבוד אחרון לאסתר ולחבק את יהונתן.

תגיות:יונתן פולארדקורונהאסתר פולארד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה