כמה קלוריות יש

כמה קלוריות צריך לאכול ביום?

השאלה כמה קלוריות צריך לצרוך ביום מסקרנת אנשים רבים. אז בדקנו בשבילכם

  • י"ח שבט התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כמה קלוריות צריך ביום? השאלה הזו מסקרנת אנשים רבים, והיא באמת חשובה. אם נדע כמה קלוריות יש לצרוך ביום, נוכל להימנע הן מתזונה לקויה ומועטה מדי, והן מתזונה עמוסה מדי ומעלייה מיותרת במשקל.

אז כמה קלוריות אני צריך? לשאלה כמה קלוריות צריך כל אדם לאכול אין תשובה אחת, כיוון שהתשובה תלויה בשואל עצמו - גבר או אישה? מה משקלו של השואל? מה גילו? ואפילו מה הגובה שלו, וגם כמה פעילות גופנית הוא מבצע ביום.

כמה קלוריות יש לאכול ביום כשרוצים להישאר במשקל שבו נמצאים? באופן כללי, על כל ק"ג של משקל הגוף, גבר צריך לאכול 25-35 קלוריות ביום, ואילו אישה – 22-30 קלוריות ביום. עם זאת, השאלה כמה קלוריות אדם צריך לצרוך ביום צריכה לקחת בחשבון גם את הפעילות הגופנית שמבצעים במהלך היום. פעילות גופנית שורפת קלוריות, ולכן ככל שמבצעים יותר פעילות גופנית במהלך היום, כך צריך לצרוך יותר קלוריות. כדי לדעת כמה קלוריות צריך לצרוך בהתאמה לפעילות הגופנית, מומלץ לבדוק במחשבוני קלוריות הקיימים ברשת, כדי לשקלל את כל הנתונים. כך אפשר לדעת כמה קלוריות אדם צריך ביום על מנת שלא להשמין – אך גם לא לאבד משקל.

ככלל, השאלה היא לא רק כמה צריך קלוריות ביום, אלא גם אלו קלוריות צורכים - חשוב לבחור במאכלים שמכילים ערכים תזונתיים בריאים, מעבר לקלוריות, כדי לא להעמיס על הגוף קלוריות ריקות ובלתי בריאות.

תגיות:כמה קלוריות ישקלוריות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה