חדשות בעולם

אנגליה: תינוק יהודי בן עשרה חודשים - החלים בנס מנגיף הקורונה

הסיפור שמסעיר את התקשורת באנגליה: במשך שבעה שבועות היה תינוק יהודי בן 10 חודשים שלקה בקורונה - בין חיים ומוות. הרופאים לא נתנו לו סיכוי לשרוד, אך השבוע הוא פקח את עיניו - וכנגד כל הסיכויים, עבר מטיפול נמרץ למחלקה רגילה

אא

במשך שבעה שבועות היה תינוק יהודי בן 10 חודשים שלקה בנגיף הקורונה - בין חיים למוות. 

הרופאים שטיפלו באליה קיי מאנגליה במחלקת הילדים של בית החולים המקומי בלידס, לא האמינו שהוא ישרוד. "אליה אושפז במרפאה הכללית בלידס בסוף נובמבר, והרופאים לא נתנו לנו הרבה תקוות", מספרת אמו איילת קיי, בראיון לעיתון המקומי "Jewish Telegraph".

"זה נס", אומרת קיי, שנשארה ביחד עם בנה בבית החולים במסירות נפש, קיוותה והתפללה בסתר לבה שמצבו ישתפר. "הוא היה בטיפול נמרץ והרופאים אמרו שהוא לא ישרוד". 

אלא שכנגד כל התחזיות הפסימיות וכנגד כל הסיכויים - השבוע הראה אליה סימני החלמה, כשפקח את עיניו. "כשהוא פקח את העיניים, הוא הועבר למחלקה רגילה ואינו נמצא עוד בסכנת חיים", מספרת אמו. מצבו מוגדר יציב. הוא אמנם עדיין נעזר במכשיר הנשמה כדי לספק חמצן ומכונה מיוחדת מכניסה לריאותיו אוויר מכיוון שהריאות שלו נפגעו מהנגיף, אבל אנחנו מקווים לטוב".

על פי הדיווחים, אליה היה התינוק הראשון באנגליה שלקה בנגיף קורונה מסוג 'דלתא'. תרומות שנאספו בפרויקט מיוחד, הביאו אלפי יהודים ולא יהודים לתרום להצלת חייו. "אין לי מילים לתאר את טוב לבם של האנשים וכמה אנשים עזרו ונתנו מכספם. אנחנו המומים מהתמיכה ומהמילים הטובות של אנשי הקהילה שהיו שם לצדנו בכל התקופה הזו".

 

תגיות:יהודיםנגיףתינוקקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה