חדשות בריאות

ירושלים: ראש העיר משה ליאון חיובי לקורונה

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, וחברת הכנסת גילה גמליאל אובחנו כמאומתים לקורונה. ליאון, שאובחן כחיובי בבדיקת אנטיגן ביתית, יערוך בדיקת PCR, ויישאר עד אז בבידוד בביתו

ליאון (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)ליאון (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)
אא

(עודכן: 12:10)

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, אובחן הבוקר (רביעי) כחיובי לנגיף הקורונה. מלשכתו נמסר כי הוא אומת כחיובי בבדיקת אנטיגן ביתית אותה הוא נוהג לערוך מדי בוקר בתקופה האחרונה: "ראש העיר יערוך בדיקת PCR, ועד אז נמצא בבידוד בביתו ומנהל את העיר מהבית".

בתוך כך, חברות הכנסת גילה גמליאל (הליכוד) ויוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) עדכנו היום את קצין הכנסת, ניצב יובל חן, כי נמצאו חיוביות לנגיף. היום האחרון בו שהו השתיים בכנסת היה שלשום.

גמליאל ומלינובסקי מצטרפות לרשימה המתארכת של שרים וחברי כנסת שנדבקו בנגיף בגל התחלואה הנוכחי – 25 עד כה. בימים האחרונים דווח על הידבקותם של חברי הכנסת מיקי זוהר (הליכוד), מיכאל מלכיאלי (ש"ס), אלכס קושניר (ישראל ביתנו), משה טור-פז (יש עתיד), דוד אמסלם (הליכוד) ושר האוצר אביגדור ליברמן. "כמה שלא נזהרתי ונשמרתי, בסוף האומיקרון תפס גם אותי", כתב אמסלם בצאת השבת האחרונה. "שלומי טוב, תודה על החיבוק והדאגה. שמרו על עצמכם, רק בריאות איתנה ובשורות טובות".

תגיות:משה ליאוןנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה