חדשות בארץ

פרקליטי נתניהו: בניגוד לפרסום, נתניהו לא הודיע שהוא מוכן לקלון

האם יו"ר האופוזיציה הסכים לגשת לעסקת טיעון עם הפרקליטות, למרות שתכלול הטלת קלון? כלי התקשורת מדווחים שכן, פרקליטיו מכחישים בתוקף

  • ט"ו שבט התשפ"ב
יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו (צילום: אוליבה פיטוסי, פלאש 90)יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו (צילום: אוליבה פיטוסי, פלאש 90)
אא

הערב (שני) דווח בחדשות 12 כי יו"ר האופוזיציה צפוי להסכים להסדר טיעון הכולל הטלת קלון, מהלך שירחיק אותו לשבע שנים מהמערכת הפוליטית במסגרת הסדר טיעון.

פרקליטיו של נתניהו מכחישים: "בניגוד לפרסום, נתניהו לא הודיע שהוא מוכן לקלון". בעמוד הטוויטר של נתניהו נכתב הערב כך: "בעקבות הפרסומים הכוזבים הרבים אני מבקש להבהיר: רק הודעות מפרקליטי נתניהו או דובריו הן הודעות מהימנות. כל פרסום אחר איננו נכון".

על פי הדיווחים, יו"ר האופוזיציה הסכים לגשת לעסקת טיעון עם הפרקליטות, בעקבות דעתם הנחרצת של פרקליטיו עורכי הדין בועז בן צור ועמית חדד המייצגים אותו במשפט בעניינו וכן גם עורך דינו האישי ד"ר יוסי כהן, להסכים להסדר טיעון.

למרות התנגדותם של חלק מבני משפחתו, החליט נתניהו להאיץ את המגעים מול היועץ המשפטי לממשלה במטרה לקבל החלטה בימים הקרובים.

כזכור, העיתונאי ינון מגל החל בקמפיין גיוס המונים עבור מימון משפטו של נתניהו. אנשי הימין הגיבו בתמיכה מוחלטת, ועד כה הושג בקמפיין כמעט 3 מיליון ₪.

בהתייחסות ראשונה לקמפיין תחת השם "נתניהו, לעולם לא תצעד לבד", הגיב יו"ר האופוזיציה בחמימות. הוא פרסם תמונה שלו עם בני משפחתו וכתב: "תודה לכם, המוני אזרחי ישראל, על התמיכה האדירה והאהבה המופלאה שלכם בימים האחרונים. חום הלב שלכם ריגש אותי ואת בני משפחתי בהתרגשות שאין שנייה לה".

מדוע הימין תורם לנתניהו? 20 הסיבות של ארז צדוק:

(קרדיט: ערוץ 14)

תגיות:עסקת טיעון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה