מתכוני תוספות

מהו המרכיב הסודי שישדרג פלאים את מנת תפוחי האדמה שלכם?

השף איתן ברנט טוען שישנו מרכיב אחד וסודי שיכול להפוך את מנת תפוחי האדמה בתנור הקלאסית למופלאה. חלק מעוקביו לא אהבו את הרעיון, אבל הסכימו לנסות

תמונת אילוסטרציה תמונת אילוסטרציה
אא

כמעט כולנו אוהבים להכין תפוחי אדמה בתנור, במיוחד בימי החורף הקרים, אך שף אחד טוען – אתם לא מכינים נכון את תפוחי האדמה שלכם.

השף איתן ברנט, בעל עמוד פופולרי ברשתות, אומר שישנו רכיב אחד קריטי שיכול לשדרג את המנה האהובה פלאים ולהפוך את תפוחי האדמה לרכים מבפנים וקראנצ'ים מבחוץ. ברנט מוכר ברשת בזכות מתכוניו הקלים להכנה. בסרטון שהפך ויראלי הוא אומר שהמרכיב שיהפוך את תפוחי האדמה שלנו למושלמים הוא... מיונז.

בסרטון ההדרכה שלו הוא משתמש בתפוחי אדמה קטנים ולא מבושלים, מורח עליהם כף גדושה של מיונז, ומוסיף תיבול של 2 כפיות פפריקה, אבקת שום, אבקת בצל, מלח, פלפל גרוס ופטרוזיליה קצוצה. הוא מערבב את כל המרכיבים היטב ומניח את תפוחי האדמה על תבנית מתכת, אותה הוא מכניס לתנור למשך 20-25 דקות. בסוף הסרטון הוא מציג את מנת תפוחי האדמה הזהובים שלו ומכריז: "כעת הם אפויים ומבושלים היטב".

בסרטון נראה שהשף עומד במילותיו ותפוחי האדמה אכן יוצאים רכים מבפנים וקריספיים מבחוץ. עם זאת, חלק מעוקביו לא אהבו את הרעיון של המרכיב הסודי, אך בכל זאת הסכימו לנסות. אחרים הסבירו מדוע מיונז הוא אינו תוספת מוזרה כפי שרבים חושבים. אחד כתב: "אנשים שוכחים מה זה מיונז בעצם (תערובת של שמן צמחי וחלמוני ביצה). זה הגיוני ב-100 האחוזים". אחר הוסיף: "זה עובד טוב. כבר שנים שאני שם מיונז על תפוחי אדמה בתנור".

תגיות:מתכוניםרץ ברשת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה