סלבס בהתחזקות

"תודה אמא, שנתת לי כלים למצוא את ה'": הפוסטים החמים של אמארה סטודמאייר

הביקור במערת המכפלה, שיעור תורה קבוע, כיבוד הורים, זמן איכות עם הילדים ועוד: הפוסטים החמים של אמארה סטודמאייר

אא

 

***

 

"אין תחושה טובה יותר מאשר לבלות זמן איכות עם הילדים שלי. אני מודה לאלוקים על המצווה הזו שהוא נתן לנו. זו גאווה כל כך גדולה בשבילי להיות אבא לילדיי. אני מקווה שאצלי ללמד אותם את כל האינפורמציה החיובית שהם צריכים לדעת כדי לגדול..."

 

***

"יום אב שמח אבא. אני מתגעגע אליך, תודה שהראית לי מה זה אומר להיות אדם ישר, מתחשב, רוחני וחזק. אתה נח בשלום מאז שהייתי בן 12, אבל הבן שלך גדל להיות גבר. אוהב אותך אבא" 

 

***

בברית מילה

 

 

***

חברותא ללימודי תורה 

 

 

***

 

 

בביקור במערת המכפלה: "הייתי חייב לבקר בציון של האבות והאמהות - אברהם ושרה, יצחק, רחל שנמצאת במיקום אחר, יעקב ולאה. אני לא יכול להסביר את תחושת ההתלהבות הרגשית שהרגשתי. וואוו, לא יאומן".

 

***

 

 

***

"יום האם שמח לאישה שגידלה אותי. תודה שנתת לי כלים למצוא את הקב"ה".

appy Mother’s Day to the women who raised me. You have been able to take life by its horns and rise up from the smoke. Thank you for giving me the tools to find Gd. Because of your prayers you have allowed me to grow despite of my mistakes. Thank you for naming me Amar’e Carsares at that time I didn’t know anyone who had my name. Thank you for showing me that we are from the ancient tribes of israel ( Israelites ). You have all ways told me to pray for knowledge, wisdom and understanding. Happy Mother’s Day to my spiritual mother Carrie Mae Palmorn/ Stoudemire. Xoxo. Happy Mother’s Day

 

תגיות:התחזקותסלבסחםפוסטים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה