סלבס בהתחזקות

אמארה סטודמאייר ’עולה שלב’ ביהדות: "מחפש כלה יהודייה ורוצה להתחתן בשידוך"

חמש שנים לאחר שהביע את רצונו להשתייך לעם היהודי, והחל לעשות צעדים משמעותיים בכיוון הגיור האורתודוכסי - כוכב הכדורסל האמריקני אמארה סטודמאייר - יהושפט בן אברהם בשמו החדש, יוצא בהצהרה חד משמעית: מחפש כלה יהודייה,  ורוצה להתחתן בשידוך

אא

חמש שנים לאחר שהביע את רצונו להשתייך לעם היהודי, והחל לעשות צעדים משמעותיים בכיוון הגיור האורתודוכסי - כוכב הכדורסל האמריקני אמארה סטודמאייר - יהושפט בן אברהם בשמו החדש, יוצא בהצהרה חד משמעית: מחפש כלה יהודייה,  ורוצה להתחתן בשידוך. 

כזכור, המהפך שלו החל בשנת 2017, כאשר הגיע ארצה ממיאמי כ'משחקים לצד חברי קבוצת 'הפועל ירושלים' – הם רק הסיבה ה'חיצונית' לכך. הסיבה הפנימית והחשובה יותר לדידו, היא הרוחניות הנובעת מזיקה עמוקה ליהדות, שהפכה למרכז חייו. אז החל ללכת עם ציצית וכיפה לבנה לראשו, אולם היום הוא לבוש 'שחור לבן' ואף הולך עם מגבעת שחורה לראשו. 

בשנים האחרונות מקפיד סטודמאייר על קיום אורח חיים יהודי, ובכללו הולך עם ציצית, אוכל מזון כשר ולומד תורה. בן אברהם אמנם הגיע לכאן יחד כשהוא נשוי לאשתו אלכסיס וולש, אך נישואיהם עלו על שרטון, ובשנת 2019 הם התגרשו.

בראיון לתוכנית האמריקנית 'ספורט אמיתי עם בראיינט גאמבל', כשנשאל האם ישקול לצאת לדייטים גם אם בחורות שאינן יהודיות, השיב כי הוא "מחפש רק כלה יהודיה, כי זה יעשה את החיים קלים יותר. היא תבין אותי קצת יותר טוב. אני אדם שונה ממה שהייתי קודם".

 

לכתבות נוספות בנושא:

בטקס חגיגי: אמארה סטודמאייר קיבל אזרחות ישראלית. ומה החלום הבא שלו?​

המהפך של אמארה סטודמאייר: לומד תורה, הולך עם ציצית ואוכל רק כשר

הפוסטים החמים של אמארה סטודמאייר מהרשתות החברתיות 

תגיות:אמארהסטודמאייר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה