סלבס בהתחזקות

בטקס חגיגי: אמארה סטודמאייר קיבל אזרחות ישראלית. ומה החלום הבא שלו?

עכשיו זה רשמי: בטקס מרגש שנערך במשרד הפנים בירושלים קיבל השחקן אמארה סטודמאייר את האזרחות הישראלית שלו, לאחר זמן ציפייה רב. ומה החלום הבא שלו?

אמארה סטודמאייראמארה סטודמאייר
אא

עכשיו זה רשמי: בטקס מרגש שנערך במשרד הפנים בירושלים קיבל השחקן אמארה סטודמאייר את האזרחות הישראלית שלו, לאחר זמן ציפייה רב. כזכור, שחקן הכדורסל המשחק ב'הפועל ירושלים' התגייר לפני כמה שנים, ובאחרונה אף שינה את שמו ליהושפט. 

הטקס נערך ביום רביעי האחרון, בנוכחותו של ראש עיריית ירושלים משה ליאון, שר הפנים אריה דרעי ועוד. "עמלתי רבות למען אזרחותו של אמארה. לפני שבועיים אירחתי את קבוצת הפועל ירושלים בלשכתי, וכבר אז איחלתי לאמארה שבפעם הבאה שניפגש הוא יהיה אזרח ישראלי. והנה אנחנו פה היום עומדים במעמד מרגש זה. אני מאחל לו שבפעם הבאה שניפגש הוא יניף את הצלחת", אמר ראש עיריית ירושלים משה ליאון.

"אני מאוד נרגש", אמר סטודמאייר בדרכו לטקס. "לא הייתי אומר הלם, זה יהיה קצת חזק מדי. אבל היית אומר שאני קצת חסר יכולת לדבר כרגע. הגוף שלי כל כך מלא רגשות בוודאות. אני לא יודעת איך להגיב או איך להרגיש כרגע, אבל זה בהחלט רגע מרגש מאוד. זה חלום שהתגשם אחרי שנים של לימודים, וניסיון להישאר נאמן למי שאני כבן אדם".

לדבריו, העובדה שקיבל אזרחות זו לא רק הזדמנות יפהפייה לשחק בישראל, כי אם גם תקווה לייצג את ישראל בזירה העולמית, ולשפר את הספורט בישראל. "זה היה משהו שחשבתי עליו הרבה לפני שזה באמת קרה. זה כל כך יפה, ברוך השם. תודה לא-ל על ההזדמנות להפוך לאזרח בישראל".

עם היהדות יש לו קשר מאז שהיה ילד קטן ("אמא שלי לימדה אותנו תמיד על החוקים של משה") - כך שתהליך הגיור היה צעד מתבקש כשבגר. 

כעת חולם סטודמאייר על הרגע שבו יוכל להתאמן עם הציצית, ואולי אף לקבל אישור ללבוש אותה בזמן משחק. "אני מאמין שהציצית שומרת עלינו, מזכירה לך כל הזמן להיות ישר. הציצית מאפשרת לך לשמור על היחסים עם השם, וזה חשוב מאוד. לכן אני מניח ציצית, אומר את הברכות ומתפלל שחרית - זה שומר על מערכת היחסים שלי עם השם", אמר בראיון שנעשה עמו לאחרונה. 

תגיות:אזרחותציציתאמארה סטודמאייר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה