חדשות בריאות

יו"ר ארגון המורים: הלימודים בבתי הספר – "רולטה רוסית"; לחזור ללמידה מרחוק

במכתב לראש הממשלה נפתלי בנט, טען יו"ר ארגון המורים רן ארז כי הממשלה איבדה שליטה על המתרחש במערכת החינוך ודרש להחזיר את הלימודים בכיתות ז'-י"ב ללמידה מרחוק: "לימוד בזום פחות יעיל אבל זה הרע במיעוטו"

ארז (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)ארז (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

יו"ר ארגון המורים, רן ארז, דרש הערב (שני) מראש הממשלה נפתלי בנט להחזיר את הלימודים בכיתות ז'-י"ב ללמידה מרחוק. במכתב ששיגר לראש הממשלה, אמר ארז כי המצב הנוכחי במערכת החינוך מהווה "רולטה רוסית", והוסיף כי הלימודים בזום הינם "הרע במיעוטו".

ארז ציין כי בעקבות ביטול התו הירוק במערכת החינוך, "כל בר בי רב יכול להיכנס לבית הספר בלי חיסון ובלי בדיקות". לדבריו, "אם מתגלה תלמיד או מורה מאומתים, כולם נשלחים לבדיקות מחוץ לכותלי בית הספר, ממתינים שעות בתור בגשם וברוח ומפסידים שעות עבודה רבות".

עוד צוין במכתב, כי "מנכים ממשכורות המורים בגין היעדרות שעות רבות של עמידה בתורים לבדיקות, במקום לעשות את הבדיקות בבתי הספר ולספק להם ערכות בדיקה. כיום אין בחינוך העל-יסודי, בכיתות ז'-י"ב, שום אפשרות להיבדק בבתי הספר".

"הטלתם על מנהלי בתי הספר, במסגרת העצמאות והאוטונומיה שהוענקה להם, 'לשבור את הראש' ולפעול על פי שיקול דעתם", הוסיף יו"ר ארגון המורים. "האנרכיה קיימת, והאנדרלמוסיה כשכל אחד פועל על פי 'איש הישר בעיניו יעשה' תביא להתמוטטות כל המערכת, או לא פחות גרוע פיצוץ. לא חשוב כרגע מה יקרה – תלמידים, הורים ומורים ייפגעו, ויש בכך כדי לסכן את עתיד המדינה, לא פחות".

"לאור המצב הקיים, איבוד השליטה שלכם במערכת החינוך וחוסר היכולת ללמד בקבוצות קטנות, יש לחזור ללימוד בזום – למרות שזה פחות יעיל, אבל זה הרע במיעוטו", סיכם ארז.

על פי הנתונים שנמסרו הבוקר ממשרד הבריאות, 127,297 תלמידים נמצאים בבידוד, מתוכם 42,595 מאומתים לקורונה. 6,252 אנשי חינוך מוגדרים כחולים פעילים, ובנוסף להם עוד 4,046 שוהים בבידוד.

תגיות:נפתלי בנטמערכת החינוךנגיף הקורונהרן ארזארגון המורים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה